شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مصاحبه حجت الاسلام امیر اخوان

حوزه/ حجت الاسلام امیر اخوان گفت: اخیراً ۳۰ ویدیوکلیپ ویژه ماه مبارک رمضان تولید کرده ایم که در آن ها مفاهیم دینی و قرآنی را با سبک نوین و با استفاده از بازیگر کودک و عروسک گردانی به زبان کودکانه ارائه نموده ایم.

مدیر گروه تبلیغی علمدار که یکی از گروه های تبلیغی فعال در فضای مجازی است صبح امروز در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری حوزه، گفت: سایتی را تحت عنوان «عمو اخوان» به آدرس https://amooakhavan.ir راه اندازی کرده ایم تا محتواهای تولیدی گروه را که مختص کودکان و نوجوانان بودند بارگذاری نماییم.

وی افزود: سایت دیگر گروه تبلیغی علمدار که با عنوان «مربیان خلاق» راه اندازی شده است به جهت تربیت مربیان کودک و نوجوان می باشد.

حجت الاسلام امیر اخوان خاطرنشان کرد: اخیراً ۳۰ ویدیوکلیپ ویژه ماه مبارک رمضان تولید کرده ایم که در آن ها مفاهیم دینی و قرآنی را با سبک نوین و با استفاده از بازیگر کودک و عروسک گردانی به زبان کودکانه ارائه نموده ایم.

وی گفت: در شبکه اجتماعی ایتا کانالی با ۲۰۰۰۰ عضو و کانالی دیگر با عضویت ۲۰۰۰ مربی داریم که هرکدام از آن ها سرشاخه کانال های دیگری هستند و محتواهای تولید شده در این کانال را در کانال های متنوعی توزیع می نمایند.

حجت الاسلام اخوان تصریح کرد: فعالیت گروه علمدار در حوزه تربیت کودک و نوجوان بوده و به آموزش والدین نیز در این زمینه می پردازد؛ در حال حاضر در صدا و سیما و خاصه شبکه استانی قم برنامه «مداد رنگی» را تولید می کنیم.

وی افزود: بستر فعالیت ما شبکه اجتماعی ایتا و بعد از آن سایر شبکه های اجتماعی در دسترس است؛ در سایت آپارات نیز تمام ویدیوهای تولیدی گروه علمدار بارگذاری و در دسترس عموم قرار گرفته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha