پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آگهی ثبت نام مدرسه علمیه معصومیه

حوزه/ مدرسه علمیه معصومیه از میان داوطلبان دارای مدارک تحصیلی دانشگاهی و بر اساس شرایط عمومی پذیرش حوزه و شرایط اختصاصی این مدرسه به پذیرش دانش پژوهان برای سال تحصیلی آینده اقدام می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مدرسه علمیه معصومیه قم برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ از بین مؤمن، انقلابی و ممتازی که ضمن برخورداری از تحصیلات دانشگاهی و شرایط عمومی حوزه، واجد شرایط اختصاصی پذیرش در این مدرسه مبارکه می‌باشند، بر اساس سند راهبردی و طرح تحوّل ویژه طلاب فارغ التحصیل از دانشگاه، طلبه می پذیرد.

بر اساس این گزارش: محوریّت اندیشه های امامین انقلاب در نظام علمی و تربیتی، تربیت محوری، جامعیّت، تعمیق و کارآمدی عالمانه، رشد و هدایت علمی و تربیتی با نظارت اساتید برجسته و مجرّب، کوتاه شدن دوره تحصیل و کاهش تعطیلات زائد و بی ضابطه، رشد جامع و توانمندسازی تخصصی در قالب رویکردهای پایه، پیوستگی برنامه در مقدمات و سطح عالی با هدف نقش آفرینی اجتماعی و تمدنی از مزایای تحصیل در این مدرسه علمیه به شمار می رود.

از شرایط اختصاصی ثبت نام در این مدرسه مبارکه می توان به دارا بودن معدل بالای ۱۴ در پایان تحصیلات دانشگاهی اشاره کرد.

زمان ثبت نام از ۲۸ فروردین ماه سال جاری لغایت ۳۱ اردیبهشت بوده و از طریق پیوند Http://Reg.Masoumieh.ir امکان پذیر می باشد.

شایان ذکر است: کلیه داوطلبانی که موفق به ثبت نام در سامانه پذیرش مرکز مدیریت حوزه شده و یا داوطلبانی که هنوز موفق به ثبت نام در آن نشده اند، بایستی از طریق لینک ثبت نام پایگاه پذیرش معصومیه، اطلاعات خود را وارد نمایند تا در نوبت مصاحبه ها قرار گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    سلام علیکم.آیا محدودیت سنی داره؟