چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 954391
۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
فراخوان طلاب جهادی خواهر استان همدان

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران همدان گفت:با توجه به موج چهارم شیوع بیماری کرونا و تشدید آن در استان همدان، بنا به توصیه ی مقام معظم رهبری در ساماندهی امور کشور با کار جهادی و انقلابی، حوزه های علمیه خواهران در این شرایط بحرانی و سنگین وضعیت مراکز درمانی، فراخوان جذب طلاب جهادی خواهر استان همدان اعلام می شود.

مریم جان جان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، با اشاره به فراخوان طلاب جهادی، گفت: با توجه به موج چهارم  شیوع بیماری کرونا و تشدید آن در استان همدان، بنا به توصیه ی مقام معظم رهبری در ساماندهی امور کشور با کار جهادی و انقلابی، حوزه های علمیه خواهران در این شرایط بحرانی و سنگین  وضعیت مراکز درمانی،  همچون عرصه های مختلف کمک رسانی و خدمت ورود خواهند نمود.

وی ادامه داد: هدف از این فراخوان، ساماندهی اعزام نیروهای دواطلب به مراکز درمانی سراسر استان می باشد تا از تمرکز نیروهای داوطلب در نواحی خاص جلوگیری شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان ادامه داد: طلاب با فعالیت های جهادی در محورهای فرهنگی، بهداشتی، حمایتی و غیره درخدمت جامعه هستند و همگام با کادر درمان  در بخش های مختلف  همچون موج های قبلی. شیوع این بیماری منحوس ، خواهند درخشید.

وی تصریح کرد: تشکیل گروه جهادی در شرایط کنونی کشور  همان آتش به اختیاری است که رهبر معظم انقلاب انتظار دارند.

خانم جان جان در پایان افزود: علاقه مندان می توانند جهت کسب توضیحات بیشتربا قید فوری، به مدارس علمیه خواهران سراسر استان همدان مراجعه نمایند و  با تکمیل فرم مشخصات، عرصه علاقه مندی خدمت خود را تعیین نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha