چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
چهارمین نشست ستاد استانی پذیرش حوزه علمیه خواهران استان یزد

چهارمین نشست ستاد استانی پذیرش حوزه علمیه خواهران استان یزد، با حضور تمامی اعضاء جهت بررسی روند پذیرش از آغاز زمان ثبت نام تاکنون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  از یزد، در ابتدای چهارمین نشست ستاد استانی پذیرش حوزه علمیه خواهران استان یزد هر کدام از اعضا به ارائه مختصری از کارهای انجام شده پرداخته و نقاط قوت و ضعف کارهای انجام شده را بیان وراهکارها و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

 در ادامه حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی، ضمن تشکر از اقدامات انجام گرفته به نکاتی چند اشاره کرد وافزود :  با توجه به شرایط فعلی کشور و شیوع بیماری کرونا، هرچند باید تبلیغ از طریق فضای مجازی و رسانه‌ای جایگزین تبلیغ به شیوه‌های حضوری شود ولی باتوجه به تجربیات گذشته  در کنار  استفاده از ظرفیت شبکه های مجازی و بهره گیری از رسانه های محلی  و تبلیغات محیطی در امر پذیرش، تبلیغ چهره به چهره نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. همچنین صحبت با افرادمستعد به صورت تلفنی می تواند اثرگذاری بیشتری در جهت پذیرش داشته باشد.

وی در ادامه افزود: افزایش فعالیت خود مدارس بخصوص در زمینه تبلیغ از طریق طلاب و اساتید مدرسه با ارتباط گیری مستقیم با نزدیکان و دوستان ، یکی دیگر از راهکارهای جذب و پذیرش است که مفید واقع خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران یزد از آموزش و پرورش استان بابت همکاری های لازم تشکر و ابراز کرد: امیدواریم این همکاری ها با پیگیری مستمر و انجام برنامه های مختلف تداوم داشته باشد و با جذب دانش آموزان مستعد زمینه برای پرورش طلاب خواهر فرهیخته وعالم فراهم گردد و جامعه بانوان استان با بهره گیری از توانمندی این طلاب، بتوانند در همه ابعاد زندگی و بخصوص بعد معنوی و الهی به موفقیت لازم دست پیدا نمایند.

در ادامه این جلسه، خانم نظیر، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد  به گزارشی از آمار ثبت نام به تفکیک هر مدرسه پرداخته و کارهای انجام شده از آغاز ثبت نام را بیان کرد.

در ادامه دبیر جلسه نیز با قرائت مصوبات قبلی،کارهای انجام شده در زمینه مصوبات را ذکر کرد.

این جلسه هفت مصوبه داشت و مقرر گردید تا جلسه بعد، درخصوص مصوبات، پیگیری های لازم صورت پذیرد.

گفتنی است، با توجه به پذیرش سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، خواهران علاقه مند به تحصیل می توانند جهت ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز مدیریت حوزه های خواهران کشور به آدرس http://whc.ir     مراجعه و با دریافت دفترچه راهنما و لیست مدارس جهت ثبت نام اقدام و یابه مدارس علمیه خواهران استان یزد مراجعه نمایند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha