پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری

حوزه/ مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه از وجود ۷۰ تشکل طلاب در عرصه بین المللی خبر داد و گفت: جایگاه «بین الملل» را در اسناد بالادستی حوزه تقویت کرده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی  رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم  به ارائه گزارشی از ساختار مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه پرداخت و اظهار داشت: ارتباطات بین المللی، ارتباط با سایر نهادها و اطلاع رسانی از جمله فعالیت های ما در این مرکز است.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه برای ارتقای سطح رسانه حوزه، از تقویت رویکرد بین المللی حوزه خبر داد و گفت: ما در عرصه بین الملل برای خود کارویژه هایی را در نظر گرفته ایم که توجه به زباندانان و مهارت افزایی آنها از جمله این کارویژه ها است.

مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه از وجود ۷۰ تشکل طلاب در عرصه بین المللی خبر داد و تصریح کرد: ما در همه استان ها رابط بین المللی داریم و درصدد راه اندازی برنامه هایی برای آشنایی طلاب با مباحث بین الملل هستیم و بدین منظور یک سیر مطالعاتی را از سطوح مقدماتی تا پیشرفته پایه ریزی کرده ایم.

وی با بیان اینکه در همه اسناد بالادستی حوزه سعی کرده ایم جایگاه بین الملل را تقویت کنیم، بر لزوم فراهم سازی زیرساخت های لازم برای این امر تأکید کرد و افزود: علی رغم همه کارهایی که تا کنون صورت گرفته است، باید گفت که در آغاز راه هستیم و از ظرفیت های خوبی که داریم، باید نهایت استفاده را داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری با اشاره به اینکه درصدد فعال سازی مراکز بین المللی هستیم، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا بدنه حوزه را با مباحث بین الملل بیش از پیش آشنا سازیم؛ امروز ظرفیت های خوبی داریم که می توانند در عرصه بین الملل فعالیت داشته باشند و بسیاری از اساتید هستند که شاید زبان دان نباشند، اما در راستای تولید محتوا می توانند بسیار فعال بوده و به ما کمک کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه محقق IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    0 0
    سلام امیدوارم این احساس و توجه واقعا در حد یک جلسه خبری نماند.