شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار مدیرعامل شرکت فولاد با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان

حوزه/ امام جمعه اهواز در دیدار با دیدار مدیرعامل شرکت فولاد، گفت: ایجاد زیرساخت‌های لازم و رفع موانع سر راه توسعه ملی همواره مورد عنایت رهبر معظم انقلاب است که استان خوزستان بیشترین سهم را در این عرصه داشته و شرکت فولاد خوزستان نیز الحمدلله سهم خوبی بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، امین ابراهیمی، مدیرعامل شرکت فولاد با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به ارائه برنامه‌های پیش‌رو جهت افزایش تولید و سوددهی این مجموعه پرداخت.

عنایت رهبر انقلاب به مساله ایجاد زیرساخت‌ها و رفع موانع توسعه ملی

همچنین نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان نیز با اشاره به شعار سال مبنی بر «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» اظهارداشت: ایجاد زیرساخت‌های لازم و رفع موانع سر راه توسعه ملی همواره مورد عنایت رهبر معظم انقلاب است که استان خوزستان بیشترین سهم را در این عرصه داشته و شرکت فولاد خوزستان نیز الحمدلله سهم خوبی بر عهده دارد.

وی با طرح پیشنهاد تشکیل کارگروهی از نخبگان حوزه فولاد و جمع‌آوری ایده و طرح‌های آن‌ها برای تقویت و توسعه این بخش، عنوان کرد: بنده نیز به سهم خودم از مسئولان کشوری و استانی نیز دغدغه‌های این کارگروه را پیگیری خواهم کرد تا شرکت فولاد خوزستان بتواند به حد قابل قبولی برسد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در پایان به ضرورت استفاده از نیروهای متخصص و توانمند در توسعه حوزه فولاد استان خوزستان اشاره کرد و گفت: به‌کارگیری این افراد نخبه و توانمند و مطالعه و ارائه راهکارها برای کوتاه، میان و بلند مدت ضروری است.

دیدار مدیرعامل شرکت فولاد با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان + عکس

دیدار مدیرعامل شرکت فولاد با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان + عکس

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha