سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
همایش تقدیر از دانش آموزان «با غیرت» مدرسه وابسته به حوزه علمیه در اهواز

حوزه/ معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه خوزستان از همکاری بالغ‌بر ۸۰۰ نفر از طلاب و روحانیون حوزه علمیه در سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ با آموزش‌وپرورش استان خوزستان خبر داد.

حجت‌الاسلام شیرنژاد، مسئول ستاد مدارس محمدامین(ص) استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از سپری شدن دوره سربازی تعداد ۲۸۵ نفر از روحانیون در مدارس آموزش‌وپرورش به‌عنوان مربی پرورشی در سال ۱۳۹۹ خبر داد و اظهارداشت: طبق تفاهم‌نامه انجام شده با اداره کل آموزش‌وپرورش استان خوزستان، در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ آمادگی اعزام ۲۵۰ نفر از روحانیون جهت گذراندن دوره مقدس سربازی در رشته مربی پرورشی را خواهیم داشت که داوطلبین سربازی می‌توانند جهت ثبت‌نام به این «( لینـــــک )» مراجعه نمایند.

وی از برگزاری آزمون استخدامی ماده ۲۸ در ۸ رشته، جهت جذب طلاب و روحانیون در سال جاری خبر داد و گفت: داوطلبانی که شرایط لازم برای شرکت در این آزمون را دارند، می‌توانند از تاریخ ۲۳ لغایت ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰، با تهیه دفترچه آزمون در سایت سنجش ثبت‌نام نمایند.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی حوزه علمیه خوزستان، در ادامه از برگزاری آزمون داخلی وزارت آموزش‌وپرورش جهت جذب مبلغین و مدرسین طرح امین در سال جاری خبرداد و بیان کرد: از روحانیونی که در مدارس آموزش‌وپرورش فعالیت دارند دعوت می‌شود در این آزمون شرکت نموده و اطلاعات فعالیت‌های خود را به آدرس «( اینجا کلیک کنید )» ثبت نمایند.

وی در پایان اظهارداشت: علاقه‌مندان جهت اطلاع از آخرین اخبار آزمون‌های استخدامی آموزش‌وپرورش در سال ۱۴۰۰ به کانال «ساماندهی آزمون آموزش و پرورش خوزستان» در پیام رسان ایتا به این آدرس tollab_khz@ مراجعه کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    0 0
    مبلغین مدارس امین سطح ۲ هم حساب میشن؟ کارت پایان خدمت و مدرک سطح دو هم شرط هست؟
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    0 0
    مبلغین مدارس امین سطح ۲ هم حساب میشن؟ کارت پایان خدمت و مدرک سطح دو هم شرط هست؟