جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نعمت الله آزموده

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد با بیان اینکه بنابراین از واقعی‌ترین دوقطبی‌ها در ماجرای انتخابات ۱۴۰۰ دوقطبی ایران و ضد ایران است، گفت: مشارکت در انتخابات با تقویت قدرت ملی ایران و تبلیغ برای عدم مشارکت با زمینه‌سازی برای افزایش تحریم و تهدید ایران ارتباط مستقیم دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد، امروز در درس اخلاق مجازی حوزه علمیه استان، با اشاره به در پیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، مشارکت حداکثری را مهم‌ترین اولویت در انتخابات پیش رو دانست.

وی با بیان اینکه اگر امنیت می‌خواهیم باید همگی در انتخابات شرکت کنیم، افزود: انتخابات فرصتی برای پیگیری مطالبات سیاسی از طریق انتخاب نامزدها و برنامه‌های آن‌هاست.

حجت‌الاسلام آزموده گفت: جامعه‌ای که مطالبات سیاسی در آن انباشته شود و به‌درستی مدیریت و هدایت نشود می‌تواند زمینه‌های بروز ناهنجاری‌های امنیتی و تعارضات خشونت‌آمیز فراهم کند.

مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در خراسان شمالی تصریح کرد: درواقع یکی از تأثیرات مشارکت حداکثری در انتخابات، مدیریت مطالبات و کاهش تعارضات و ناهنجاری‌های امنیتی است.

وی افزود: استکبار جهانی در سال‌های اخیر یک جنگ امنیت پایه را محور نبردهای سخت و نرم خود قرار داده است؛ به‌گونه‌ای که در تمام این سال‌ها از جنگ‌های تکفیری دَواعش در اطراف ایران تا حملات تروریستی در داخل، آشوب سازی‌های سال ۹۶ و ۹۸، به شهادت رساندن سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و ترور دانشمند هسته‌ای ما شهید فخری زاده، خرابکاری‌های هسته‌ای در نیروگاه‌های هسته‌ای و... هدف یک‌چیز و آن از بین بردن امنیت ایران انقلابی بوده است.

حجت‌الاسلام آزموده اظهار کرد: گاهی این امنیت با هجمه مسلحانه و بمب‌گذاری مورد اصابت تیرهای دشمن قرار گرفته است، زمانی با تحریم اقتصادی و خدشه و التهاب در معیشت و امروز با توپخانه سنگین رسانه‌ای و تبلیغاتی تخریب حضور حداکثری مورد هدف قرار گرفته است.

وی افزود: مشارکت اندک در انتخابات اردوگاه دشمن را برای تشدید فشارها و نتیجه‌بخش کردن تهدیدات امیدوار می‌کند و آن‌هایی که در این روزها بر طبل کاهش مشارکت می‌کوبند دقیقاً در جبهه دشمنان ایران قرار دارند.

حجت‌الاسلام آزموده با بیان اینکه بنابراین از واقعی‌ترین دوقطبی‌ها در ماجرای انتخابات ۱۴۰۰ دوقطبی ایران و ضد ایران است، خاطرنشان کرد: مشارکت در انتخابات با تقویت قدرت ملی ایران و تبلیغ برای عدم مشارکت با زمینه‌سازی برای افزایش تحریم و تهدید ایران ارتباط مستقیم دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha