پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ طلاب خواهر آذربایجان غربی در دومین نشست از سلسله نشست های حوزه بالنده، با مفهوم و یژگی‌های انقلاب اسلامی، نقش روحانیت در آن و مبانی انقلاب اسلامی و آسیب‌هایی که روحانیت و حوزه را تهدید می‌کند، آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه دومین نشست از سلسله نشست های حوزه بالنده با عنوان «عمق بخشی باورهای ارزشی انقلاب و التزام به اصول در میان طلاب» امروز به میزبانی مدرسه علمیه ریحانه الرسول سلام الله علیها ارومیه برگزار شد.

این نشست با حضور کادر مدارس علمیه شهرستان ارومیه و مدیریت استان به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و برای مدیران و کادر سایر مدارس علمیه استان از طریق فضای مجازی به صورت آنلاین برگزار شد.

کارشناس این نشست، خانم نظری از اساتید حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی به مفهوم و ویژگی‌های انقلاب اسلامی، نقش روحانیت در آن و مبانی انقلاب اسلامی پرداخت و سپس به آسیب‌هایی که روحانیت و حوزه را تهدید می‌کند اشاره کرد.

 خانم فتحی استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی دیگر کارشناس نشست بود که به ارائه راهکارهای تربیت طلاب انقلابی و نقش مدیریت حوزه در نهادینه سازی مبانی فکری انقلاب از طریق سیرهای مطالعاتی و نشست های علمی پرداخت.

 توجه ویژه اساتید و مسئولین مدارس علمیه خواهران و طلاب به منشور روحانیت، منشور برادری، بیانیه گام دوم انقلاب، مطالعه دیدگاه ها و نظرات امامین انقلاب اسلامی از دیگر مباحثی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

 سرکار خانم راضیه پورحیدر، مدیر مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها ارومیه خطاب به طلاب خواهر استان، گفت: تقویت روحیه مطالبه گری لازمه حوزه انقلابی است.

در این نشست کتاب‌های «طلبه انقلابی» و «حوزه باید انقلابی بماند» در جهت دست یافتن به دیدگاه ها و نظرات مقام معظم رهبری درباره طلبه و حوزه انقلابی به طلاب خواهر معرفی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha