شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شرکت کانادایی کیت‌های شیرینی به شکل مسجد ارائه می‌دهد

حوزه/ در ماه مبارک رمضان، در ایده‌ای ابتکاری یک شرکت کانادایی، کیت‌های ساخت شیرینی به شکل مسجد را در حالی ارائه داده است که مسلمانان کانادایی برای دومین سال متوالی رمضان را در شرایط شیوع کرونا برگزار می‌کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از thestar، شرکت جدید آژاکس در کانادا برای ماه مبارک رمضان، کیت‌های ساخت شیرینی به شکل مسجد ارائه می‌دهد.

یک شرکت محلی ایده جدید ساختن شیرینی‌ها به شکل مسجد را برای مسلمانان در دومین ماه رمضان در دوران کرونا ارائه می‌دهد.

پروژه «کوکی کوچک» یک پروژه تجاری جدید در آژاکس است که در این ماه با هدف استفاده از پخت و پز برای بزرگداشت آیین‌ها و فرهنگ‌های مختلف راه اندازی شده است.

اولین محصول این شرکت «مسجد لیل در یک جعبه» است که شامل تمامی مواد اولیه و دستورالعمل‌های ساختن یک شیرینی به شکل و شمایل مسجد است.

عایشه وحیدی ، که با همکاری ماهرین هاک ، شریک تجاری ، پروژه «کوکی کوچک» را تأسیس کرد ، می گوید: این کاری است که افرادی که در ماه مبارک رمضان روزه می‌گیرند می‌توانند با هم به عنوان یک خانواده انجام دهند. یا هر کسی می‌تواند از آن به عنوان یک ابزار یادگیری با خانواده خود برای شروع یک مکالمه استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: پخت و پز یک روش آسان و سرگرم کننده برای آموزش کودکان در مورد دنیایی است که در آن زندگی می‌کنند.

وحیدی ، که سابقه همکاری با زنان تازه وارد و کمک به آنها برای یافتن شغل را دارد ، می‌گوید: من به تنوع جمعیتی اهمیت زیادی می‌دهم.

او می‌گوید که شیرینی به شکل مسجد با سایر مراسم ماه رمضان در بازار متفاوت است، زیرا این پروژه‌ای است که خانواده‌ها می‌توانند روی آن کار کنند.

این کیت دارای خمیر کلوچه، تزئینات کلوچه، آب نبات، دستورالعمل و قالب‌های لازم برای ساخت کلوچه به شکل مسجد است.

بخشی از درآمد حاصل از پروژه کوکی کوچک به برنامه‌های پشتیبانی کمک می‌کند که به زنان دارای موانع اشتغال، یاری برساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha