شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار مدیر حوزه علمیه خواهران همدان با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان

حوزه/ برای تربیت بانوان مبلغه باید حوزه های علمیه خواهران در کنار آموزش دروس متداول، به آموزش دروس مهارتی و عملی نیز بپردازند تا طلاب پس از اتمام تحصیل بتوانند آموخته های خود را در اختیار مخاطب هدف قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، خانم ام کلثوم امیدی و کادر حوزه علمیه خواهران همدان، در جلسه ای با حجت الاسلام محمد هادی نظیری، مدیرکل  تبلیغات اسلامی استان همدان، در مدیریت حوزه خواهران استان، ضمن عرض خوش آمد گویی گفت: پیوند حوزه علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی امری اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد: جایگاه و رسالت سازمان تبلیغات اسلامی در ساماندهی و اعزام مبلغین انکارناپذیر است و حوزه های علمیه خواهران هم وظیفه ی تربیت و تعلیم افراد و نیرو پروری را بر عهده دارند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان با اشاره بر لزوم قرار گرفتن دروس مهارتی در واحدهای درسی طلاب، بیان کرد: برای تربیت بانوان مبلغه باید حوزه های علمیه خواهران در کنار آموزش دروس متداول، به آموزش دروس مهارتی و عملی نیز بپردازند تا طلاب پس از اتمام تحصیل بتوانند آموخته های خود را در اختیار مخاطب هدف قرار دهند.

در ادامه، حجت الاسلام محمدهادی نظیری، با تبری ماه مبارک رمضان، گفت: رسالت سازمان تبلیغات اسلامی، بسترسازی و آماده سازی برای بکارگیری طلاب خواهر در امر تبلیغ است.

وی با اشاره بر لزوم استفاده حداکثری از خواهران طلبه در امور تبلیغی، تصریح کرد: ارتباط سازمان تبلیغات اسلامی با حوزه های علمیه خواهران باید تقویت شود تا بتوان خلاء های موجود در زمینه بانوان مبلغه را جبران کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ادامه داد: آنچه به نظر مهم می رسد این است که طلاب در دوران تحصیل وارد اجتماع شوند تا بتوانند بین آموخته های خود و نیازهای جامعه تناسب برقرار نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha