شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ خدا قوت نماینده ولی فقیه در استان همدان به کادر درمان و نیروهای جهادی

حوزه / مدافعان سلامت با ایثار، فداکاری، تلاش شبانه‌روزی و خستگی ناپذیری در خط مقدم مقابله با کرونا ضمن درمان و رسیدگی به بیماران، آرامش بخش آنها و خانواده‌هایشان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان با تبریک فرارسیدن هفته سلامت به تلاشگران این عرصه، آورده است: فرارسیدن هفته سلامت را به همه تلاشگران عرصه سلامت شامل پزشکان، پرستاران، بهورزان، پیراپزشکان، کارکنان دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان‌ها، اورژانس، مراکز بهداشتی و درمانی، خانه‌های بهداشت روستاها و مجموعه کادر بهداشت و درمان استان هرمزگان تبریک عرض نموده و از تلاش‌های این بزرگواران تشکر و قدردانی می نمایم.

 در طول بیش از یک سال گذشته و با شیوع ویروس و بیماری کرونا، همگان بیش از گذشته به اهمیت حفظ سلامتی و کار مدافعان سلامت در جامعه پی بردند.

 مدافعان سلامت با ایثار، فداکاری، تلاش شبانه‌روزی و خستگی ناپذیر در خط مقدم مقابله با کرونا، ضمن درمان و رسیدگی به بیماران، آرامش بخش آنهاوخانواده‌هایشان بودند.

 بسیاری از مدافعان سلامت در این راه جان خود را فدا کردند و در این هفته سلامت، ضمن تجلیل و قدردانی از این شهدای بزرگوار، یاد و خاطره تمامی شهیدان مدافع سلامت را به ویژه در استان هرمزگان گرامی می داریم.

 در شرایطی که کادر بهداشت و درمان، همچنان فداکارانه در حال تلاش و خدمت و درمان بیماران به ویژه مبتلایان به کرونا است، همه ما موظف هستیم برای قدردانی از زحمات این بزرگواران و کمک به آنها، تمامی اصول، دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم تا شاهد قطع زنجیره انتقال و کاهش شیوع ویروس کرونا باشیم و این امر بسیار مهم باید توسط مدیران و کارکنان دستگاه‌ها، ادارات، سازمان‌ها، نهادها، اصناف، بازاریان، بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی و همه مشاغل جدی گرفته شود و محدودیت‌ها را رعایت کنند.

 عموم مردم نیز با استفاده از ماسک، رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی و اجتماعی، خودداری از مسافرت و عدم برگزاری مهمانی، دورهمی، مراسم های عروسی و ختم و هرگونه تجمع، بهترین کمک را به مدافعان سلامت و همچنین حفظ سلامتی خود، خانواده و دیگران خواهند داشت.

 امیدوارم شاهد سلامتی هرچه بیشتر و روزافزون تمامی اقشار جامعه در پناه الطاف خداوند متعال باشیم. 

 فریدون همتی

 استاندار هرمزگان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha