جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید ضیاءالدین آقاجانپور

حوزه/ فرمان تشکیل سپاه پاسداران بیانگر این واقعیت بود که امام (ره) پیش بینی می فرمودند که سردمداران نظام سلطه دست از سر ملت ایران بر نمی‌دارند و باید با تمام قوا برای مقابله با انواع تهدیدات آنان آمادگی پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاء الدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ

دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر ملت شریف ایران و همه ی پاسداران عزیزی که پاسداری از اسلام و قرآن و نظام اسلامی را برای خود توفیق و افتخار می دانند تبریک و تهنیت باد.

۴۲سال قبل در چنین روزی دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرمان تاریخی خود را برای تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صادر و از جوانان مومن، متعهد و انقلابی خواستند هم چنان که در پیروزی انقلاب نقش آفرینی نمودند برای دفاع و حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن وارد این نهاد انقلابی شوند.

فرمان تشکیل سپاه پاسداران در کنار فرمان تشکیل ارتش مکتبی در فاصله ی کوتاه،  بیانگر این واقعیت بود که امام (ره) پیش بینی می نمودند، که سردمداران نظام سلطه دست از سر ملت ایران بر نمی‌دارند و باید با تمام قوا برای مقابله با انواع تهدیدات آنان آمادگی پیدا کرد.

ارتقاء آمادگی های نظامی و معنوی و برادری ارتش و سپاه بعنوان دو دست قدرتمند نظام اسلامی موجب شد، ملت ایران بتواند با اقتدار با انواع تهدیدات دشمن در حوزه های جنگ سخت و نرم مقابله نماید و امروز بعنوان بزرگترین قدرت در منطقه از محرومان و مستضعفان و خط مقاومت حمایت و پشتیبانی نماید.و خواب راحت را از چشم ظالمان و مستکبران برباید.

سلام و درود خدا بر شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهدای هسته ای، بویژه سردار محبوب دلها حاج قاسم سلیمانی، شهید صیاد شیرازی و دانشمند برجسته هسته ای شهید فخری زاده که عزت و استقلال و امنیت این مرز و بوم مرهون فداکاری های آنان است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سیدضیاءالدین آقاجان پور

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha