جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت السالام حیدری قزوین

 حوزه / مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاههای استان قزوین گفت: امروز سپاه در هر نقطه‌ای که نیاز باشد جان‌فشانی و ایثار می‌کند، چرا که  پاسداران عاشق مردم هستند و حاضرند جان خود را برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حسین حیدری، ظهر امروز در جمع مسئولین نهاد نمانیدگی رهری در دانشگاه های استان قزوین، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سالروز تاسیس سپاه پاسداران، گفت:  امروز سپاه خار چشم دشمنان قسم خورده انقلاب است. اما آنان بدانند که پاسداران تربیت شدگان مکتب سرور و سالار شهیدان عالم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هستند و شهادت آرزوی دیرینه همه آنان است.

 سپاه در هر نقطه‌ای که نیاز باشد جانفشانی و ایثار می‌کند

وی خاطرنشان کرد: نقش آفرینی و حماسه سازی‌های بالنده، پیشرو و سرنوشت‌ساز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عمر پر برکت ۴۱ ساله انقلاب اسلامی ضامن حفظ، استمرار و صدور پیام و اندیشه اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی به اقصی نقاط دنیا و شکست توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی و نظام سلطه علیه ملت ایران در عرصه‌های مختلف بوده است.

حجت الاسلام حیدری ادامه داد: تردیدی نیست که پروژه "سپاه هراسی" و هجمه‌های ناجوانمردانه علیه این نهاد مقدس انقلابی کشور و عصبانیت و کینه‌ورزی آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان قسم خورده ایران اسلامی در قالب عملیات روانی و تبلیغات مسموم رسانه‌ای با هدف مقابله با اقتدار این نیروی انقلابی و متعهد کشور ناشی از موفقیت‌های بی‌نظیر، حرکت پیروزمندانه و تاثیر نقش حیاتی سپاه در حفظ و تقویت بازدارندگی و اقتدار و سربلندی انقلاب اسلامی در برابر نقشه‌های شوم و شیطانی نظام سلطه بوده است.

وی اظهار کرد:  کارنامه درخشان سپاه در عرصه‌های گوناگون پاسداری از انقلاب و مقابله هوشمندانه با انواع تهدیدها و فتنه‌ها که توسط اتاق فکر استکبار جهانی بر علیه کشور و انقلاب اسلامی طراحی و مهندسی شده است، نشان می‌دهد که پاسداران غیرتمند، ایثارگر و شهادت طلب در این راه مقدس در اوج بصیرت و هوشیاری همواره گوش به فرمان ولایت فقیه و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) سربازانی شایسته برای ملت، کشور و انقلاب اسلامی بوده‌اند.

 مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاههای استان قزوین گفت: امروز سپاه در هر نقطه‌ای که نیاز باشد جان‌فشانی و ایثار می‌کند، چرا که  پاسداران عاشق مردم هستند و حاضرند جان خود را برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فدا کنند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha