جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فلاح زاده

سردار فلاح زاده با بیان اینکه شهید حجازی ریاست گریز و مسئولیت پذیر بود، گفت: شهید حجازی به مسئولیت به عنوان ریاست و جاه و مقام نگاه نمی کرد و به چشم خدمت نگاه می کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، سردار محمد رضا فلاح زاده، پیش از ظهر امروز در مراسم ترحیم شهید سردار حجازی در گلستان شهدا با اشاره به اینکه اصفهان در طول تاریخ فقهای بزرگ و معلمان اخلاق را تحویل تشیع داده است، عنوان کرد: اصفهان در دوران ستمشاهی و دفاع مقدس کارنامه زرینی را ثبت و ضبط کرد و سرداران پرافتخاری چون شهید خرازی را تقدیم اسلام نمود.

وی با بیان اینکه یکی از ستارگان پرفروغ استان اصفهان سرلشکر پاسدار سید محمد حجازی بود، اظهار کرد: او قطعا با شهدای عالی مقام سر سفره سیدالشهدا میهمان خداوند متعال است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: شهید حجازی با الگوگیری از جدش رسول الله که فرمودند من برای ترویج اخلاق مبعوث شدم بود، معلم و اسوه اخلاق و مروج همه خوبی ها بود.

وی با بیان اینکه شهید حجازی ریاست گریز و مسئولیت پذیر بود، تصریح کرد: شهید حجازی به مسئولیت به عنوان ریاست و جاه و مقام نگاه نمی کرد و به چشم خدمت نگاه می کرد.

سردار فلاح زاده افزود: سردار حجازی انسانی مردمی بود و در بسیج مستضعفین و با راه اندازی بسیج سازندگی و گروه های جهادی در دورترین نقطه کشور به محرومترین مردم خدمت کرد، او این درس را از اهلبیت گرفته بود.

وی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی های سردار حجازی بصیرت طلبی و دشمن شناسی بود عنوان کرد: امیرالمومنین فرمودند ما برای تحقق اهداف الهی به مصاف اقوام خودمان می رفتیم و شهید حجازی قبل از پیروزی انقلاب به مصاف دشمنان خدا رفت و براین اساس مدتی در سیاه چاله های رژیم با برادرش سید احمد حجازی زندانی شد.

جانشین فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: شهید حجازی در اولین روزهای جنگ در جبهه حاضر شد و در عملیات های مختلفی حضور داشت و به مصاف دشمنان خدا رفت.

وی تصریح کرد: شهید حجازی بعد از دفاع مقدس در عرصه های مختلف خدمت به مردم، انقلاب و اسلام  را ادامه داد تا روزی که متوجه شد باید به مصاف دشمنان صهیونیستی و گروه های تکفیری برود و در گمنامی تمام به مدت ۵ سال در منطقه سوریه و لبنان حاضر و به مصاف دشمنان خدا رفت و اگر فرماندهی فرماندهانی چون حاج قاسم و سید محمد حجازی نبودند، قطعا آمریکای جلاد و رژیم صهیونیستی با گروه های تکفیری مجالی به امت و بشریت نمی دادند و کشورها را یکی پس از دیگری در می نوردیدند و از ایران اسلامی عبور میکردند.

سردار فلاح زاده خاطرنشان کرد: آن چیزی که شهید حجازی را متمایز می کرد ولایت پذیری او بود، او تابع محض ولایت مطلقه فقیه بود و همه حرکات او در عرصه های جهاد به تبعیت از فرمان ولایت فقیه ببود

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha