دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فرماندارکاشان

حوزه/ فرماندار شهرستان کاشان با اشاره به اینکه بسیج بازوی کارآمد دولت در کارزار مبارزه با کروناست، اظهار کرد: یکی از مهمترین مشارکت های بسیج در کنترل شیوع کرونا در اجرای طرح شهید سلیمانی برای پایش بیماران مشکوک به کرونا و همچنین غربالگری بیماران کرونایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، علی اکبر مرتضایی، روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران، اظهار داشت: این نهاد انقلابی از ابتدای تشکیل در جهت رفع مشکلات مردم ایران و عزتمندی ایران اسلامی حرکت کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه در حوزه های مختلف همچون عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و در زمان کرونا و همچنین بهداشت درمان توفیقات فراوانی در کشور داشته اند، ابراز داشت: وجود نیروهای مخلص و جهادی در سپاه باعث شده است که دولتمردان و حاکمیت توجه ویژه ای به سپاه و بسیج به خصوص در زمان بحران داشته باشند.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور تصریح کرد: با توجه به شرایط بحرانی در کشور خوشبختانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از همان ابتدای این بحران با تمام وجود برای کمک و خدمت به مردم پای کار آمدند.

رئیس ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا شهرستان کاشان با اشاره به اینکه بسیج بازوی کارآمد دولت در کارزار مبارزه با کروناست، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مشارکت های بسیج در کنترل شیوع کرونا در اجرای طرح شهید سلیمانی برای پایش بیماران مشکوک به کرونا و همچنین غربالگری بیماران کرونایی است.

مرتضایی با بیان اینکه در حال حاضر پنجمین مرحله از اجرای طرح شهید سلیمانی با مشارکت بسیج، سپاه و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در حال برگزاری است، بیان داشت: خوشبختانه با همت والای ماموران بهداشتی دانشگاه شهید بهشتی کاشان و نیروی مقاومت بسیج و اجرای هوشمند و هدفمند طرح شهید سلیمانی به خوبی توانسته ایم بیماریابی را در محلات و نقاط مختلف سطح شهرستان کاهش دهیم.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح شهید سلیمانی یکی از عوامل مهم در تعدیل فوتی بیماران کرونایی بوده است، افزود: سپاه خود را وقف خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند که این روحیه جهادی و انقلابی آنها قابل ستایش است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha