جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم موسوی-هرمزگان

حوزه/معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها میناب گفت: کارگاه خیاطی با همکاری کانون دانش آموختگان این مدرسه راه اندازی شده و تعدادی از طلاب  به کار مشغول شده اند.

خانم سیده فوزیه موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از هرمزگان، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مؤمنان روزه دار، اظهار داشت: با توجه به جنبش تولید و جهش آن در کشور، بانوان طلبه نیز به صورت خودجوش وارد میدان شده اند تا سهم خود را در پشتیبانی از تولید داخلی ایفا نمایند.

وی افزود: به همین منظور یک کارگاه خیاطی با همکاری خانم نوش آفرین اورنگی، دانش آموخته هنرمند و فعال این مدرسه، با هدف آموزش خیاطی، گلدوزی و ایجاد روحیه خودباوری برای اشتغالزایی و کارآفرینی طلاب شروع به کار کرد. 
 
معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیهای میناب، با اشاره به کارکرد این کارگاه خیاطی برای طلاب افزود: این کارگاه علاوه بر اشتغالزایی طلاب در زمینه دوخت لباس، به کارآموزی طلاب در زمینه خیاطی، گلدوزی و صنایع دستی نیز می پردازد و یکی از کلاس‌های این مدرسه  به این کارگاه اختصاص یافته است.
 
خانم موسوی با بیان اینکه استقبال خوبی از این کارگاه خیاطی در بین طلاب صورت گرفته، افزود: وجود چنین کارگاهی در مدرسه علمیه میناب، باعث ایجاد انگیزه دوچندان در طلاب هنرمند و علاقه‌مند به این کار شده است و می تواند پاسخگوی مراجعه عموم مردم باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha