سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام حسین مختاری
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین مختاری مدیر کل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌ علمیه چهارمحال و بختیاری گفت: پشتیبانی از ماموریت های روحانیت و خدمت رسانی تکریم طلاب و روحانیون جزء وظیفه ذاتی مرکز خدمات حوزه محسوب می شود و به این خدمت رسانی افتخار می‌کند.

حجت الاسلام حسین مختاری، مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در شهرکرد اظهار داشت: در سال ۹۹ در راستای ایجاد اشتغال پایدار، تقویت مشاغل خانگی، حمایت از مشاغل خرد و تحقق منویات نورانی مقام معظم رهبری با همت معاونت خانواده و امور معیشت استان تعداد ۴۸ خانوار از این طرح اشتغالزایی برخوردار شدند.

مدیر کل مرکز خدمات حوزه‌ علمیه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با انعقاد تفاهم نامه‌های جداگانه‌ای با جهاد دانشگاهی و سازمان فنی وحرفه‌ای و بنیاد نخبگان در جهت آموزش خانواده‌ها قدم موثری بر می‌داریم.

وی با بیان اینکه عمل رهنمودهای نورانی رهبر معظم انقلاب اسلامی اصلی ترین وظیفه مرکز خدمات ماست، گفت: پشتیبانی از ماموریت های روحانیت و خدمت‌رسانی و تکریم طلاب و روحانیون جزء وظیفه ذاتی مرکز خدمات حوزه محسوب می شود و به این خدمت رسانی افتخار می‌کند.

وی با بیان این که در سال جدید هم با انگیزه و نشاط مضاعفی در خدمت طلاب استان هستیم، تصریح کرد: در سال جدید با توکل به خدا با جدیت و همت بیشتر خدمت رسانی در زمینه‌های فرهنگی، آموزش، قرآنی و بیمه ادامه دارد و پاسخگویی مناسب و به موقع در شأن طلبه جزء وظایف ما محسوب می‌شود.

مدیر کل مرکز خدمات حوزه‌ علمیه چهارمحال و بختیاری افزود: در سال ۹۹ با همت و پشتکار همکاران در مرکز خدمات استان، رضایت مطلوب از خدمات رسانی به جامعه هدف براساس نظرسنجی‌ها، قابل تحسین بود و کارهای فرهنگی بسیار خوبی برای مخاطبین انجام شده است.

حجت‌الاسلام مختاری اضافه کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی بهتر خدمات مطلوب‌تری ارائه کنیم و در همین راستا از نهادهای حوزوی درخواست می‌کنیم ما را در راستای خدمت‌رسانی بهتر یاری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha