چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اینترنت

حوزه / در دوره کرونایی نیاز به اینترنت و فضای مجازی دوچندان شده است، چرا که بسیاری از فعالیت ها به این فضا منتقل شده است، اما هستند روستاهایی در شهرستان بشاگرد هرمزگان که مردمانش از اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه گلایه دارند و دانش آموزان این روستاها برای ادامه تحصیل به مشکل برخورده اند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از هرمزگان،  در عصر ماشینی و تکنولوژی قرن بیست و یکم میلادی اینترنت یکی از نیازهای اساسی زندگی مردم است و در حال حاضر بسیاری از خدمات اجتماعی، اقتصادی و حتی آموزشی از طریق فضای مجازی ارائه می شود.

در دوره کرونایی نیاز به اینترنت و فضای مجازی دوچندان شده است، چرا که بسیاری از فعالیت ها به این فضا منتقل شده استب، اما هستند روستاهایی در شهرستان بشاگرد هرمزگان که مردمانش از اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه گلایه دارند و دانش آموزان این روستاها برای ادامه تحصیل به مشکل برخورده اند.

 عدم آنتن‌دهی موبایل و ضعف اینترنت تلفن همراه به یکی از مشکلات مردم بخش گافر و پارامون تبدیل شده است، اما مسئولان گوش شنوایی برای رسیدگی به این مشکل و رفع آن ندارند.

در این باره یکی از دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه گفت: به غیر از مرکز شهرستان بشاگرد اکثر نقاط شهرستان به اینترنت دسترسی ندارند و اگر هم باشد خیلی ضعیف است و باید برای پوشش اینترنتی مناسب به بلندای کوه ها بروند. بطور مثال در زمان امتحانات ترم گذشته دانشگاه‌ها که به صورت مجازی برگزار شد، دانشجویان به دلیل عدم دسترسی مناسب به اینترنت مجبور شدند به مرکز شهرستان و یا شهرهای اطراف مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: می‌طلبد در شرایط کرونایی توجه ویژه ای به منطقه پارمون جهت دسترسی دانش آموزان و دانشجویان به اینترنت برای حضور در کلاس های آنلاین بشود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha