جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
علی رئوفی

حوزه / جانشین رئیس ستاد کرونا استان هرمزگان گفت: دورهمی های خانوادگی، حضور در تجمعات و مجالس عروسی و عزا و رستوران ها از مهم ترین عوامل شیوع ویروس کرونا در کشور و هرمزگان تبدیل شده است، مردم به صورت جدی از شرکت در این گونه مجالس پرهیز کنند.

علی رئوفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، با اشاره به روند افزایشی آمار مبتلایان به ویروس جهش یافته کرونا، گفت: با توجه به خطر شیوع ویروس خطرناک انگلیسی و هندی، از عموم مردم شریف استان درخواست می شود از هرگونه دورهمی خانوادگی و دادن افطاری خودداری کنند.

جانشین رئیس ستاد کرونای استان هرمزگان ادامه داد: مومنان روزه دار با توجه به وضعیت قرمز اغلب مناطق استان، برای نجات جان خود و آسیب نرسیدن به همنوعان از برپایی سفره افطار پرهیز کنند و نذورات ویژه ماه رمضان خود را در قالب بسته های معیشتی و مومنانه بین اقشار نیازمند و بی بضاعت توزیع کنند.

وی تصریح کرد: دورهمی های خانوادگی، حضور در تجمعات و مجالس عروسی و عزا و رستوران ها از مهم ترین عوامل شیوع ویروس کرونا در کشور و هرمزگان تبدیل شده است، مردم به صورت جدی از شرکت در این گونه مجالس پرهیز کنند.

رئوفی خاطرنشان کرد : مردم از حضور در فضاهای سربسته و شلوغ جدا پرهیز کنند و با استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی که نقش بسزایی در کاهش ابتلا به ویروس کرونا دارد را مورد اهتمام ویژه قرار دهند و از سفرهای درون استانی و رفت و آمد به روستاها نیز اجتناب کنند تا از وقوع روزهای سیاه کرونایی در هرمزگان پیشگیری شود و در این رابطه به هشدارهای دانشگاه علوم پزشکی توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha