جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خوراندن گوشت خوک به خانواده قرنطینه شده در هتلی در لندن

حوزه/ خانواده‌های مسلمانی که به دلیل کرونا در هتلی در لندن قرنطینه شده بودند از وضعیت غذایی شکایت داشته و می‌گویند که به آن‌ها چیزی به جز بیکن (گوشت خوک) داده نشده و خبری از سحری و افطاری نیز نبوده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از asianimage، خانواده‌ای مسلمان در لندن که می‌گویند به دلیل کرونا در هتلی قرنطینه شده بودند، هیچ غذایی به جز بیکن (گوشت خوک) در ایام ماه رمضان  به آن‌ها داده نشده و روزهای متوالی به این منوال گذشته است.

 هر سه اعضای خانواده که یک پیرمرد ۶۸ ساله جزء آن‌ها بوده که دیابت داشته است گفته‌اند که روز اول بعد از ورود به آن‌ها بیکن داده‌اند و سپس به مدت دو روز علی‌رغم اینکه از هتل درخواست داشته‌اند و گفته‌اند که مسلمان هستند و باید روزه بگیرند، هیچ غذایی در غروب یا پیش از طلوع آفتاب به عنوان سحری و افطاری داده نشده است.

این خانواده اقامت خود را از روز شنبه ۱۷ آوریل پس از ورود از پاکستان آغاز کردند و برای دو اتاق باید ۴۱۰۰ پوند می‌پرداختند.

سالیا مهمان ۳۴ ساله مسلمان این هتل گفت: ما شکایت کردیم ولی هیچ اتفاقی نیافتاد!

سالیا گفت که او با مادرش که دیابت داشته  و مادربزرگش در هتل اقامت داشته است و صبحانه به آن‌ها بیکن داده‌اند و وقتی هم که شکایت کردند سر ظهر چند نان به آن‌ها دادند.

وی گفت: هنگام ورود به ما به آنها گفتیم که مسلمان هستیم و غذای حلال می‌خواهیم. سپس برای دو روز آینده هیچ وعده غذایی برای سحری یا افطاری ندادند.پ

سالیا گفت روز پنجشنبه ۲۲ آوریل بالاخره به ما یک نوع جوجه دادند و گفتند این تنها غذای حلال موجود در هتل است.  من حتی نمی‌دانم این غذا واقعا حلال است یا خیر و آنها آن را برای من سرو می‌کردند تا روزه‌ام را باز کنم.

گفتنی است از ساعت ۴ صبح روز جمعه ۹ آوریل، مسافران خارجی از کشورهای فیلیپین، پاکستان، کنیا و بنگلادش پس از ورود به انگلیس باید به مدت ۱۰ روز در یک هتل مورد تایید دولت قرنطینه باشند که از آخر این هفته مسافران هندی نیز به آن‌ها می‌پیوندند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha