سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نشست مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان با شهردارهمدان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان با تاکید بر لزوم هویت سازی مستقل جامعه ی حوزوی خواهران، گفت: حوزه های علمیه خواهران پرچمداران تربیت بانوان مومنه و معلمه هستند و در حقیقت رسالت تربیت مادران آینده ی این مملکت را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، خانم ام کلثوم امیدی، در جلسه ای با عباس صوفی، شهردار همدان، در محل شهرداری، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه مبارک گفت:  حوزه های علمیه خواهران در سطح جامعه و مردم عادی شناخته شده تر هستند تا در نزد مدیران ارشد و سازمان های دولتی و خصوصی و همیشه این سؤال پیش می آید که آیا حوزه علمیه خواهران وابسته به حوزه علمیه برادران می باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان با تاکید بر لزوم هویت سازی مستقل جامعه ی حوزوی خواهران، افزود: حوزه های علمیه خواهران پرچمداران تربیت بانوان مومنه و معلمه هستند و در حقیقت رسالت تربیت مادران آینده ی این مملکت را بر عهده دارند و این نشان از جایگاه و اهمیت بسیار والای حوزه های علمیه خواهران می باشد.

وی همچنین ادامه داد: خواهران طلبه می توانند خدمات فرهنگی بیشماری به سطح جامعه و از جمله شهرداری داشته باشند و در تولید محتوا در زمینه های فرهنگی،خانوادگی،مشاوره و غیره فعالیت داشته باشند.

در ادامه، عباس صوفی ضمن خوش آمدگویی به خانم دکتر امیدی و همراهان، گفت: بسیار مایه ی خوشحالی می باشد که حوزه علمیه خواهران استان همدان سعی در برقراری ارتباط با ارگان های دولتی و خصوصی همدان می نماید و این نشان از افق دید گسترده مدیران این مرکز دارد.

وی ادامه داد: حقیقتا مادران نقش بسیار موثری در خانواده ایفا می کنند و بی توجهی به روح و جسم مادران موجب خسارات جبران ناپذیری در افراد و جامعه خواهد بود و اگر ما میخواهیم جامعه  ی شاد و آرامی داشته باشیم باید برنامه های فرهنگی برای این قشر موثر داشته باشیم.

شهردار همدان در پایان تصریح کرد: همکاری با حوزه علمیه خواهران این نتیجه را برای اداراتی همچون شهرداری به بار می آورد که دین مداری در جامعه گسترش می یابد و افراد متدین و دیندار هرگز به اموال دولتی و خصوصی آسیب وارد نمی کنند و طبیعتا خسارات مادی هم بسیار کاهش می یابد و جامعه دارای آرامش می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha