جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام معبودی قزوین

 حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین از بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه استان با برگزاری ۳۰۰ عنوان برنامه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام علی معبودی ظهر امروز در در نشست خبری که در بستر فضای مجازی برگزار شد، با بیان اینکه سپاه یکی از بزرگترین سنگرهای دفاع از ارزش‌های اسلامی است، گفت: سپاه لنگرگاه ثبات در منطقه و کشور است.

وی با اشاره به نامگذاری روزهای ۶ تا ۱۲ اردیبهشت به نام روز عقیدتی ـ سیاسی در سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی، عنوان کرد: ایام شهادت شهید مطهری به عنوان هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نام‌گذاری شده است.

وی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر اسلام، تفکرات امام(ره) و روحانیت اصیل است و برای اینکه این تفکرات مدام در پیکره سپاه در جریان باشد این هفته به عنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: هفته عقیدتی فرصتی است تا سپاهیان هر چه بیشتر با اندیشه‌های ناب و خالص شهید مطهری آشنا شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برنامه‌ها با محوریت انتخابات و حضور مردم در این اتفاق عظیم سیاسی و نظریه شهید مطهری در خصوص مردم‌سالاری دینی، بررسی شاخص‌های مسئول در تراز انقلاب اسلامی و تبیین آن‌ها برای مردم، اندیشه ناب شهید مطهری در تربیت معنوی و اخلاق در جامعه، مبارزه با فساد در بستر بیانیه گام دوم انقلاب  اسلامی، شناخت فتنه‌ها و شناخت رفتار دشمن در برابر آرمان‌های انقلاب اسلامی، جایگاه تعلیم و تربیت در سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و ائمه جمعه در سطح استان، تجلیل از فعالان فرهنگی و عرصه تولید، تجلیل از خانواده شهدای عرصه تعلیم و تربیت، تولید و غبارروبی مزار شهدا و تجلیل از کادر درمان به‌عنوان مدافعان سلامت اهم این برنامه‌ها خواهد بود.

وی اظهار کرد: انتخابات برای ما و دشمنان بسیار حائز اهمیت است دشمن می‌خواهد ببیند با توجه به مشکلات که مربوط به ناکارآمدی مسئولین است آیا پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند؟

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha