چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
گرگشو

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: با توجه به ابتلا ۱۸ کودک و نوجوان دیّری طی یک ماه گذشته به کرونا والدین از حضور فرزندان در مراسم گرگیشو جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، احمد آخوندی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ساده انگاری برخی شهروندان نسبت به خطر کرونا، بی‌توجهی به توصیه‌های بهداشتی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خطر شیوع  ویروس کرونا در شهرستان دیّر را افزایش داده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با هشدار نسبت به برگزاری دورهمی‌های خانوادگی گفت: دورهمی‌های دوستانه و میهمانی‌های خانوادگی و برگزاری مراسمات و جشن‌ها با حضور جمع زیادی از افراد از عوامل اصلی تشدید کرونا به شمار می‌رود.

وی گفت: متاسفانه در این روزها آمار افراد مبتلا به بیماری کووید۱۹ در شهرستان دیر روند صعودی دارد و میهمانی‌ها و جشن‌های خانوادگی و مراسماتی همچون گرگیشو در این شرایط یعنی به استقبال کرونا رفتن است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: شهروندان این شهرستان در یک ماه گذشته، چهار برابر بیشتر نسبت به اسفند ماه به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند.

آخوندی افزود: طی چهار روز گذشته ۶۱ نفر مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان دیّر شناسایی شده است که متاسفانه دو نفر از بیماران نیز به علت بیماری کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و هفت نفر از شهروندان نیز در بیمارستان بستری اند.

وی تصریح کرد: مردم باید بدانند ظرفیت تخت‌های بیمارستانی محدود است و مراکز درمانی توانایی پذیرش حجم بالا بیماران را ندارند و کادر درمان واقعا خسته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha