پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
قاسمی نیا

حوزه/ معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: در سال ۹۹ به میزان ۲۸۱۰ دقیقه برنامه ها و فعالیت های نهضت سوادآموزی استان بر روی آنتن رادیو و تلویزیون مرکز قم قرار گرفت است.

حجت الاسلام  محمدرضا قاسمی نیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اعلام این خبر اظهارکرد: با پیشرفت رسانه ها و تنوع کانال های اطلاع رسانی و با سرعت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، همچنان صدا و سیما در تهییج افکار عمومی و همراهی و مشارکت مردم نقشی بی بدیل دارد و برنامه ها و طرح های نهضت سوادآموزی راحمایت و پشتیبانی می‌کند.

وی افزود: رادیو و تلویزیون در تکمیل مدرسه شدن ایران عزیز، میدان داری می کند و خود نیز مدرسه ای با هزینه حداقلی برای ایران شده است و مخاطبان خاص بیننده آن شده اند.

حجت الاسلام قاسمی نیا ادامه داد: از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور صدا و سیما توانسته است نسبت به آوردن فعالیت های سوادآموزی به خانه ها و جلب مشارکت آحاد جامعه برای تحقق شعار "آموزش برای همه و همه برای آموزش"، از تعطیلی آموزش جلوگیری نماید و از همکاری خوب صدا و سیمای مرکز قم تشکر می کنیم.

عضو شورای پشتیبانی سوادآموزی استان افزود: رادیو و تلویزیون در تکمیل مدرسه شدن ایران عزیز، میدان داری می کند و خود نیز مدرسه ای با هزینه حداقلی برای ایران شده است و مخاطبان خاص بیننده آن شده اند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش گفت:  انتظار همیشگی ما از صدا و سیما برای به صفر رساندن نسبی بی سوادی و شتاب بخشی به فعالیت ها و طرح ها و برنامه های سوادآموزی این است که با استفاده از تمام ظرفیت ها، فرهنگ سازی مناسب را برای جذب سوادآموزان و ایجاد شوق یادگیری و مشارکت باسوادان برای یاد دادن، مضاعف کند و انجام ارزیابی و نقد و نظرسنجی و اثربخشی برنامه های پخش شده را مهم و موثر می دانیم.

حجت الاسلام قاسمی نیا عضو گروه بهبود کیفیت فعالیت های سوادآموزی استان اظهار داشت: با مشارکت و همکاری شایسته صدا و سیمای مرکز قم در طول سال ۹۹ به میزان ۲۸۱۰ دقیقه برنامه ها و فعالیت های نهضت سوادآموزی استان، بر روی آنتن رادیو و تلویزیون مرکز قم قرار گرفت است که از جمله می توان به؛ مانند برنامه های بر ساحل سخن، لوح و قلم، صدای دانایی، سلام زندگی، استان در سالی که گذشت، در شهر، مردم و مسئولان، عصرونه، آب و آینه، پلاک ۱۶، صبحانه، مهربانو، سخنرانی، صلای وحدت، گزارش خبری، گفتگوی روز، عکس و خبر و موشن گرافیک اشاره کرد.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha