جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: اگر ما حضور گسترده در انتخابات نداشته باشیم این کوتاهی و قصور، به دشمنان کمک می‌کند تا بتوانند فشار بیشتری بر کشور و مردم وارد کنند تا به خیال خود از مسیر اهداف انقلاب فاصله بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین حجت الاسلام حمید علی بخشی، ظهر امروز در نشستی با جمعی از اساتید مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: دشمنان از هر حربه‌ای برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه کانون خانواده و نسل جوان بهره می‌برند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: باید مراقب جنگ روانی و جنگ نرم دشمن باشیم، چرا که دشمنان قصد دارند از طریق مباحث و مؤلفه‌های اقتصادی، فرهنگی و اعتقادی به ما ضربه بزند که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید هوشیار و در صحنه باشیم.

وی ادامه داد: امروزه جوانان با ورود به حوزه‌های اقتصادی و تلاش در عرصه توسعه اختراعات و فناوری‌های نوین می‌توانند از تحریم‌ها عبور کرده  و جامعه اسلامی را به عزت برسانند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان عنوان کرد: آنچه امروز مشکل مردم و نظام را در مقابله فتنه ها حل می کند، بصیرت است، لذا مسئولان و مردم باید بصیرت داشته باشند تا کشور دچار خسارت نشود

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: دشمن امروز جنگ نرم را با استفاده از ابزارهای فرهنگی در پیش گرفته و ناامیدی مردم را دنبال می کند و تغییر اعتقادات و باورهای مردم از اهداف اصلی دشمنان است.

حجت الاسلام علی بخشی بیان کرد: دشمنان از جنگ نرم به عنوان فرصتی برای تسلط بر مردم استفاده می کنند و در این جنگ نباید به دشمنان باخت و فرصت را به آنان داد.

وی اظهار کرد: عظمت و عزت کشور به برکت ولایت فقیه است و در حقیقت اطاعت از ولی فقیه بر همه تکلیف شرعی و قانونی است.

وی به حضور جدی و مشارکت فعال در انتخابات خرداد ماه سال جاری در کشور پرداخت و عنوان کرد: اگر ما حضور گسترده در انتخابات نداشته باشیم این کوتاهی و قصور به دشمنان کمک می‌کند تا بتوانند فشار بیشتری بر کشور و مردم وارد کنند تا به خیال خود از مسیر اهداف انقلاب فاصله بگیریم.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha