شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت السالام شعبانلی قزوین

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: انتخابات آبروی کشور است و موجب تحکیم پایه های انقلاب اسلامی و افزایش مشارکت مردم در تعیین سرنوشت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانل، ظهر امروز در جلسه ای با اساتید مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج به برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد اشاره کرد و گفت: تفاوت دیدگاههای سیاسی در بین مردم امری طبیعی است، اما همه ما باید تلاش کنیم به عنوان فرزندان انقلاب با تعامل، همفکری و سعه صدر و  زیر چتر نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر اعتلای هرچه بیشتر میهن اسلامی بکوشیم.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و تحقق مردمسالاری دینی در کشور مردم همواره با حضور در انتخابات مختلف حمایت خود را از آرمانهای انقلاب و امام راحل به نمایش گذاشته اند و در انتخابات آینده حتی اخذ یک رای هم مهم است و همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور تمامی افراد واجد شرایط را فراهم کنند.

وی تصریح کرد:  ۴۲ سال است با دشمنان قسم خورده‌ای روبرو هستیم که طرح‌های براندازی نظام را در فتنه‌های مختلف ترسیم کردند، اما مردم در برابر تمام این توطئه‌ها استقامت کردند و این دلیلی بر رشد بصیرت جامعه است.

حجت الاسلام شبانلی ادامه داد: گرچه شرایط تحقق مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح، با تجربه و با سلایق مختلف است، اما تاکید مقام معظم رهبری برحضور هر ایرانی علاقمند به آینده این سرزمین پای صندوق‌های رای تکلیف را برای شرکت در این عرصه دوچندان کرده است.

وی با بیان اینکه مشارکت مردمی در انتخابات همواره بی‌نظیر بوده است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای در بی‌اثر کردن توطئه‌های دشمنان اثرگذار است.

حجت الاسلام شعبانلی عنوان کرد: مردم باید به حضور پرشور در این رویداد سیاسی تشویق کرد و برای تحقق این مسئله زمینه‌های لازم به منظور مشارکت حداکثری فراهم شود.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج تصریح کرد: شرکت در انتخابات یکی از نشانه‌های پای‌بندی  ملت ایران به نظام، انقلاب و رهبری است.

وی یادآور شد: انتخابات آبروی نظام و کشور است و موجب تحکیم پایه های انقلاب اسلامی و افزایش مشارکت مردم در تعیین سرنوشت و آینده کشور می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha