پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شعارنویسی با اسپری رنگ بر درب مرکز اسلامی فارگو در مینه‌سوتا

حوزه/ به گفته مقامات مرکز اسلامی فارگو در شهر مورهد واقع در مینه‌سوتا، فردی با اسپری رنگ شعارهای اسلام‌ستیزانه و نژادپرستانه بر درب مسجد کشیده و درایام رمضان دیوار مسجد را مخدوش کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از sahanjournal،  حامد ابولاجی امام جماعت مسجد شهر مورهد در ایالت مینه‌سوتای آمریکا می‌گوید ساعت ۴:۴۰ بامداد زمانی که برای اقامه نماز صبح وارد مسجد شده با شعارنویسی‌های اسلام‌هراسانه و نفرت محور مانند «مرگ بر اسلام» ، «به جهنم برو» و همچنین صلیب شکسته نژادپرستان روبرو شده که با اسپری قرمز بر درب مرکز اسلامی فارگو در مورهد نقش بسته بودند.

به گفته او، مهاجمان همچنین شیشه پنجره‌ای را در این مرکز تخریب کرده بودند.

وی گفت: ابتدا فکر کردم یک کودک بر روی ساختمان نقاشی کشیده است اما هر چه نزدیک‌تر شدم به محتوای پیام‌ها پی بردم و این سخنان نفرت‌انگیز مرکز اسلامی را در برگرفته بودند.

حامد گفت که این خرابکاری به ویژه از آنجا که در اواسط ماه مبارک رمضان رخ داده، بسیار شنیع و ناامیدکننده است., و این چیزی غیرقابل باور است.

گفتنی است دوربین‌های نظارتی مرکز اسلامی، مظنون را در حال نزدیک شدن به مسجد اندیک پس از عزیمت آخرین عضو در عصر شنبه، ۲۴ آوریل نشان می‌دهند.

به گفته ابولاجی فقط یک نفر در دوربین‌ها ظاهر می‌شود و مظنون در حال صحبت  کردن با تلفن بوده است.

به گفته اداره پلیس مورهد ، یک مظنون با ژاکت، ماسک اسکی تیره ، کلاه و عینک آفتابی در تصاویر نظارتی ظاهر می‌شود. پلیس مورهد بعد از ظهر یکشنبه تصاویر مظنون را منتشر کرد. اداره تحقیقات فدرال نیز در این پرونده که پلیس مورهد آن را مرتبط با نفرت می‌نامد ، کمک می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha