جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت السالام مصطفایی قزوین

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات به معنای همبستگی ملت ایران است و این همبستگی می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: شهرهای استان قزوین  در وضعیت قرمز کرونا هستند و کادر درمانی در حال مجاهدت. بر مردم استان لازم است که رعایت اصول و مقررات ستاد ملی و استانی کرونا را مورد توجه قرار داده و به آنها عمل کنند.

وی به موضوع برگزاری انتخابات پرداخت و بیان کرد: انتخابات یک روز انجام می‌گیرد اما در این یک روز یک نفر یا کسانی را برای مدت چهار سال بر سرنوشت کشور حاکم می‌کنیم، اقدامات آنها نه تنها در این چهار سال بلکه تا سال‌های زیادی برای کشور باقی می‌ماند.

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مسئله امروز ما انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

وی  با بیان اینکه جمهوری اسلامی طی ۴۲ سال بعد از پیروزی انقلاب همواره مورد هجوم رسانه‌های بیگانه و دشمنان بوده است، خاطرنشان کرد:  این گروه ها در تمام ادوار انتخابات تلاش کردند تا با جنگ روانی مردم را مایوس کرده و حضور آنها را در پای صندوق های رای کمرنگ کنند.

حجت الاسلام  مصطفایی  با یادآوری تلاش حداکثری دشمن برای به حداقل رساندن حضور مردم در پای صندوق های رای، بیان کرد: تجربه ثابت کرده که این تلاش ها نتیجه ای نخواهد داشت و ملت رشید و بزرگ ایران در این دوره هم همانند ادوار گذشته پرشور در صحنه انتخابات حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات به معنای همبستگی ملت ایران است و این همبستگی می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی نماید.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha