پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت السالام اقا حسینی

حوزه / امام جمعه محمدیه گفت: دشمن می خواهد مردم را از حضور در انتخابات مأیوس کند و وظیفه نسل جوان است تا جلوی دسیسه های دشمن را بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقا حسینی، ظهر امروز در نشستی با جمعی از مسئولین شهر محمدیه قزوین، گفت: حضور مردم در هر صحنه‌ای که موجب تقویت حکومت اسلامی و تضعیف دشمنان ‌شود، واجب است، به همین دلیل انتخابات یکی از مظاهر تقویت حکومت اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: اصل شرکت مردم در انتخابات از منظر امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و همه مراجع عظام تقلید وظیفه ای شرعی است.

امام جمعه شهر محمدیه عنوان کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای، دندان طمع دشمنان را از این کشور کوتاه می کند، بنابراین در ۲۸ خرداد مردم دوباره خواهند آمد و گستاخی دشمن را با مشارکت گسترده در انتخابات پاسخ می دهند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر حضور پرشور در انتخابات قطعا می تواند نویدبخش آینده‌ای بهتر برای کشور باشد و یقینا آینده بهتری را رقم خواهیم زد.

امام جمعه محمدیه عنوان کرد: دشمن می خواهد مردم را از حضور در انتخابات مأیوس کند و وظیفه نسل جوان است تا جلوی دسیسه های دشمن را بگیرد.

وی اظهار کرد:  وظیفه همه در این موقعیت و شرایط کنونی دوچندان است و باید با تمام توان در مسیر آگاه‌سازی و روشنگری، زمینه حضور پرشور و توام با شعور مردم را در عرصه انتخابات فراهم سازیم.

 امام جمعه محمدیه گفت: دشمنان تلاش می‌کنند با پول و زور با ما مقابله کنند و ما هم باید مقاوم باشیم و سعی کنیم با شرکت در انتخابات، عظمت نظام جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان بکشیم.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha