سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام محسن ملک  پور

امام جمعه شهرستان فارسان با بیان اینکه امروز بر همگان روشن شد مرد و نامرد میدان کیست، اظهار کرد: برخی مسئولان چه تعهدی به غرب دارند یا دیگر چه باید بکنند تا سرسپردگی خود را به غرب اثبات کنند؟

حجت الاسلام محسن ملک‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در شهرکرد در واکنش به اظهارات نسنجیده و دشمن شادکن وزیر امور خارجه، اظهار داشت: امروزه در برهه‌ای حیاتی قرار داریم که باید دانست آن چیزی که آینده انقلاب و کشور را تأمین می‌کند، حرکت در مسیر ارزش‌های انقلاب است، فلذا نباید اجازه داد تفکر انقلابی از جامعه و مردم گرفته شود.

وی افزود: تفکر و روحیه انقلابی موجب تربیت جهادگر و مدیر جهادی شده و دیدیم کشور در این دوره هشت ساله اخیر بدون مدیریت جهادی به نتیجه‌ای نرسید و حرکت رو به‌ جلویی که باید اتفاق می‌افتاده، انجام‌نشده‌است.

امام جمعه شهرستان فارسان بیان کرد: وقتی روحیه انقلابی نباشد، اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار نمی‌گیرد، به رونق تولید توجهی نمی‌شود.

ملک‌پور خاطرنشان کرد: وقتی روحیه انقلابی و جهادی نباشد نفوذ و خطر دشمن بیشتر شده و قدرت تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی از بین رفته و دشمن نفوذ خواهد کرد.

وی تصریح کرد: وقتی روحیه انقلابی از دست رفت، عده‌ای استکبارستیزی را خشونت‌طلبی می‌نامند و در مقابل دشمن ایستادن و مقاومت کردن را به بیان دیگری ترسیم می‌کنند و می‌گویند: «نمی‌توانید با جهان تعامل کنید» یا راه تعامل با دنیا را بلد نیستید!

امام جمعه شهرستان فارسان ادامه داد: تنها تفکری که می‌تواند در مقابل نظام سلطه و استکبار جهانی مقاومت کند، تفکر انقلابی و الهی است. دشمنان می‌خواهند که اجازه دهیم در سرنوشتمان نقش داشته باشند!

حجت‌الاسلام ملک‌پور گفت: کسانی که در داخل، دست برداشتن از آرمان‌های انقلابی را برای حضور در جامعه جهانی و پذیرفته شدن توسط دشمن مطرح می‌کنند، نه‌تنها انقلاب و مردم را درک نکرده اند، بلکه دشمن را هم نشناخته اند، چرا که دشمن هرگز با کنار آمدن، دست از سر ما برنداشته و بسی جای تعجب بابت سخنانی که اخیرا از وزیر امور خارجه منتشر شد!

وی با بیان اینکه امروز بر همگان روشن شد مرد و نامرد میدان کیست، اظهار کرد: برخی مسئولان چه تعهدی به غرب دارند یا دیگر چه باید بکنند تا سرسپردگی خود را به غرب اثبات کنند؟

امام جمعه شهرستان فارسان با اشاره به فرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری تصریح کرد: حضرت آقا فرمودند «بعضی خیال می کنند دشمنی‌هایی که با ما می‌شود بخاطر این است که ما ستیزه‌گری کرده‌ایم؛ ما دائماً انگشت در چشم اینها کرده‌ایم، اینها از این جهت با ما دشمنی می‌کنند؛ نه، این هم خیال غلطی است، تصوّر غلطی است. ما شروع‌کننده نبوده‌ایم».

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی زارع زادگان IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    1 0
    سخت نگیرید فقط دارن مردم رو تحریک میکنن بیان رای بدن
  • محمدشریفز IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    30 0
    سلام نیازی به پخش اظهارات یک طرفه امام جمعه فارسان نیست ایشون چطور دوروزه فهمیدن دولت جاسوس غربه..بهتره اعتبارکشوررالکه دارنکنید جناب امام جمعه
  • یک طلبه IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    26 1
    شما بهتر نیست وارد امور سیاسی نشید و مرد و نامرد معلوم نکنید عمامه به سر باید الگوی اخلاق و ادب باشه این وظیفه کسانی است که لباس دین بر تن می کنند.
    • حميد IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      0 22
      سلام حرف جالبي نزديد طلبه محترم نكنه منظورتون از ((کسانی است که لباس دین بر تن می کنند. )) ظريف باشه؟؟؟
  • فاطمه IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    0 0
    خداوندبه راه راست همه روهدایت کنه ودشمنان اسلام وراهنمایی کنه.
  • IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    0 0
    وقتی خدا سردار دلهارو عزیز کرده هیچکس نمیتواند کاری بکند ای کسانیکه دشمن خدا وپیامبر هستید سردار دلها توقلب ماست تو قلب پسرای ۸ساله و۶ساله منه همینطور که امام حسین(ع)تو قلب وخونو استخون ماست.من کاری به آقای ظریف ندارم حرف من با شما اشخاص کوته فکر واحمق اصولگراست که به خاطر منفعت خودتون هرکاری میکنیدخیلی بدبخت هستید درضمن امام حسین (ع)برای اصلاح دین قیام کردشما که خودتونو از امامان وپیامبران بزرگتر میدونیدامام حسین ترجیح داد اصلاح طلب باشه
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    0 31
    غربگرا ننگت باد
    • امیر US ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      0 0
      و همینطور شرق گرا ننگت باد
  • عبدالله IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    0 0
    مقام معظم رهبری: قرآن میفرماید: لا یَجرِمَنَّکُم شَنَئانُ قَومٍ عَلی اَلّا تَعدِلُوا؛ اگر با کسی مخالفید، با کسی دشمنید، این موجب نشود که درباره‌ی او بی‌انصافی کنید، درباره‌ی او ظلم و بی‌عدالتی به خرج بدهید. ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    • ES ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      3 0
      بزرگوار! نیازی نبود آیه شریفه قرآن کریم را به نقل از مقام معظم رهبری ایده‌الله‌تعالی بیآورید؛ مگر این‌که قبل یا بعد آن تحلیلی بوده باشد. اگر گوش شنوا و قلب سلیم برای پذیرش باشد، خود قرآن کریم حجت بالغه و محکم پروردگار عالم است و نیازی به تأیید و تأکید ندارد.
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      0 1
      الآن چه ظلمی‌ شده ؟! تنفر از کفران ظلم است ؟! ما لکم کیف تحکمون ؟!
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 0
    دکتر محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان در یک پست اینستاگرامی نوشت(1): عرایض بنده ذره‌ای از عظمت شهید سلیمانی و نقش بی‌بدیل او در بازآفرینی امنیت ایران، منطقه و جهان نمی‌کاهد. در این پیام آمده است: «رَبَّنَا اغْفِرْ لَنا وَلِإِخْوانِنَا الَّذينَ سَبَقُونا بِالْإيمانِ وَلا تَجْعَلْ في‏ قُلُوبِنا غِلاًّ لِلَّذينَ آمَنُوا رَبَّنا إِنَّكَ رَؤُفٌ رَحيم (حشر:10)‏؛ پروردگارا! ما و برادران ما را كه در ايمان بر ما سبقت گرفتند، ببخش و در دل‌هاي‌مان كينه‏اى نسبت به اهل ايمان قرار مده كه تو رئوف و مهربانى.» فرا رسیدن ایام شهادت مولای متقیان را تسلیت عرض می‌کنم. همو که به‌قول مولانا: «من چو تیغم پُر گُهرهای وصال، زنده گردانم نه کشته در قتال». یک هفته‌ای‌ست که در پی پخش برداشت و تحلیل تلخ این دانشجوی روابط خارجی از یک برهه تاریخی —آن‌هم صرفاً برای انتقال صادقانه تجربیات به مسئولین آینده و بدون هیچ‌گونه قصدی برای انتشار وسیع و یا حتی محدود آن— احساسات پاک عاشقان شهید والامقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی و خانواده آن شهید و به‌خصوص شیردخترش زینب خانم –که برایم همچون فرزندان خودم عزیز است— جریحه‌دار شده است. برخی هم تلاش کرده‌اند از این شرایط ناگوار وسیله‌ای برای برهم زدن همدلی میان آحاد مردم دلاور این مرز و بوم و یا ابزاری برای اهداف کوتاه سیاسی بسازند. از همه بزرگوارانی که در این روزها —با علم به عشق و همراهی دیرینم با شهید سلیمانی— با حمایت و روشنگری‌های خود بنده را مرهون لطف‌شان قرار داده‌اند سپاسگزارم. (... ادامه دارد)
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 0
    دکتر محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان در یک پست اینستاگرامی نوشت(2): لازم است تأکید کنم که عرایض بنده —که هیچ ادعایی جز صداقت بر قطعیت‌ آن ندارم— ذره‌ای از عظمت شهید سلیمانی و نقش بی‌بدیل او در بازآفرینی امنیت ایران، منطقه و جهان نمی‌کاهد. ولی اگر می‌دانستم جمله‌ای از آن عرایض انتشار عمومی پیدا می‌کند، حتماً همچون گذشته آن‌را بر زبان نمی‌آوردم. نه برای این‌که مردم را محرم نمی‌دانم، بلکه از آن‌جهت که در جهانِ به‌هم پیوسته کنونی که انتخاب مخاطب را ناممکن ساخته و در آشفته‌بازار سیاست، اغیار را محرم نمی‌شمارم. هرچه داریم از این مردم است و همان‌گونه که برادرم شهید حاج قاسم، جانش را فدای این مردم نمود، من هم اگر آبرویی دارم آن‌را با افتخار فدای همین مردم می‌کنم که، «ما را سری‌ست با تو که گر خلق روزگار، دشمن شوند و سر برود هم بر آن سریم». در سحرگاه ضربت خوردن شاه مردان و به هنگام اعمال شب قدر، همه کسانی که به باور خودم به من تهمت و افترا زده‌بودند را بخشیدم. امیدوارم مردم بزرگوار ایران و همه عاشقان سردار و به‌ویژه خانواده بزرگوار سلیمانی عزیز نیز بنده را ببخشایند. «رو سینه را چون سینه‌ها هفت‌ آب شو از کینه‌ها، وآن‌گه شراب عشق را پیمانه شو پیمانه شو؛ باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی، گر سوی مستان می‌روی مستانه شو مستانه شو». التماس دعا