پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی در عرصه داخلی و بین المللی بسیار اثرگذار خواهد بود، تصریح کرد: هر چه مشارکت مردم در پای صندوق های رأی بیشتر باشد، اقتدار و عزت  بین المللی کشورمان در جهان تقویت خواهد شد.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران با اشاره به در پیش بودن سه انتخابات مهم در خرداد ماه امسال؛ اهمیت این دوره از انتخابات را بسیار بالا توصیف کرد و بر ضرورت بستر سازی به منظور حضور حداکثری مردم در این آزمون بزرگ تأکید کرد.

وی با بیان این که دشمن قسم خورده از ماه ها قبل با تشکیل اتاق فکر و تجهیز بلندگوهای دروغ پراکنی علیه کشورمان به دنبال دلسرد کردن مردم در انتخابات است، افزود: باید از همه ابزارها و ظرفیت های موجود در جهت تقویت حضور مردم در پای صندوق های رأی استفاده کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که یکی از مهم ترین اهداف و برنامه های دشمن، ایجاد فضای ناامیدی در کشور نسبت به آینده است، خاطرنشان کرد: باید با ارائه دستاوردهای ارزشمند انقلاب در طول این چهار دهه از بروز فضای ناامیدی در کشور جلوگیری شود.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که دشمن در رسانه های خود همه توان خود را برای کمرنگ کردن دستاوردهای ۴۲ ساله انقلاب اسلامی به کار گرفته است، تصریح کرد: دشمن می کوشد در ذهن مردم این گونه القاء کند که حضور در انتخابات هیچ نفعی برای آینده آنها نخواهد داشت.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که گروه های مرجع به ویژه طلاب، روحانیان و گروه های جهادی باید در فضای حقیقی و مجازی در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به آحاد مردم تلاش کنند، بیان داشت: نباید بگذاریم دشمن به راحتی در فضای مجازی به ارائه آمار دروغ و کذب بپردازد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی در طول این ۴۲ سال به خوبی برای مردم تبیین نشده است، تصریح کرد: این وظیفه صدا و سیما و سایر رسانه های فعال در عرصه مجازی و مکتوب است که به تبیین این دستاوردها و خدمات مهم بپردازد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی در عرصه داخلی و بین المللی بسیار اثرگذار خواهد بود، خاطرنشان کرد: هر چه مشارکت مردم در پای صندوق های رأی بیشتر باشد، اقتدار و عزت  بین المللی کشورمان در جهان تقویت خواهد شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن به دنبال تضعیف اقتدار و عزت منطقه ای و بین المللی ایران اسلامی است، تصریح کرد: این انتخابات فرصت ارزشمندی است تا با خلق حماسه حضور و انتخابی اصلح، پاسخ توطئه ها و دشمنی های بدخواهان انقلاب داده شود.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به این که انتخاب اصلح در آزمون پیش روی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: ملت ایران باید در انتخابات با توجه به شاخصه های ارائه شده از سوی مقام معظم رهبری، فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    خیر گردن ایشان نیندازید. امر رهبری ابتدا خفظ جان است حضرت در شرایط عادی فرموده اند. ایشان در تمام موارد به کارگروه مبارزه باکرنا اشاره فرمودند تشخیص با بهداشت درمان. چرا از جانب ایشان حرف میزنی ابتر