چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سلسه نشست های منطقه ای مدیر و معاونان حوزه اتهران با مدیران و معاونان مدارس

مدیر حوزه علمیه استان تهران گفت: سال گذشته توانستیم اسناد بالادستی حوزه تهران را تدوین و به قم ارسال کنیم که به تایید آیت الله اعرافی نیز رسید و ابلاغ اولیه آنها صورت گرفت. البته برای اجرای این برنامه ها، بازسازی و اصلاح ساختار مدارس علمیه ضروری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مدیریت حوزه علمیه تهران، سلسه نشست های منطقه ای مدیر و معاونان حوزه استان با مدیران و معاونان مدارس را با هدف بررسی مسائل مدارس، رفع نواقص و بررسی روند ثبت نام و پذیرش سال تحصیلی آینده برگزار می کند.

اولین نشست از سلسه جلسات مدارس علمیه استان تهران، روز شنبه 4 اردیبهشت در مسجد امام رضا علیه السلام مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با حضور مدیر و معاونان حوزه استان و مدیران و معاونان آموزش مدارس منطقه یک شامل پیامبر اعظم (ص)، امام خمینی(ره)، قائم چیذر، نورالاصفیا، ثقلین، امیرالمومنین(ع) لویزان، امام حسن مجتبی(ع) لواسان و سفیران هدایت امام رضا(ع) برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه تهران به فلسفه برگزاری این جلسات اشاره کرد و گفت: لازمه تثبیت و هویت بخشی به  مناطق هشت گانه حوزه استان برگزاری این چنین جلساتی است.

مدیر حوزه علمیه استان تهران ادامه داد: تفکیک مدارس علمیه به مناطق هشت گانه سبب چابک سازی و سرعت بخشیدن به رفع مشکلات مدارس خواهد شد. بازدید میدانی از مدارس و ارزیابی آنها قدم بعدی مدیریت حوزه استان خواهد بود.

وی افزود: الحمدلله سال گذشته توانستیم اسناد بالادستی حوزه تهران را تدوین و به قم ارسال کنیم که به تایید آیت الله اعرافی نیز رسید و ابلاغ اولیه آنها صورت گرفت. البته برای اجرای این برنامه ها، بازسازی و اصلاح ساختار مدارس علمیه ضروری خواهد بود.

در ادامه سلسه نشست های منطقه ای مدیر و معاونین حوزه علمیه استان تهران با مدیران و معاونان آموزش مدارس، روز یکشنبه و دوشنبه نیز این جلسات ادامه پیدا کرد.

جلسه روز یکشنبه به میزبانی حوزه علمیه امام رضا علیه السلام و با حضور مدیران و معاونان آموزش مدارس علمیه منطقه دو شامل مدارس امام القائم(عج)، دارالسلام، حجت بن الحسن(عج)، خاتم الاوصیاء، امام حسین(ع)، موسی بن جعفر(ع) و امام رضا(ع) تشکیل شد.

 روز دوشنبه نیز مدرسه علمیه مروی میزبان نشست دیگری با حضور مدیران و معاونان آموزش منطقه سه شامل مدارس جلالی خمینی، ایلچی، باقرالعلوم محلاتی، سفیران هدایت امام صادق(ع)، صدر، امام محمد تقی(ع)، مجد، معیر و مروی بود.

 در این جلسات هم حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه تهران از رفع برخی مشکلات مالی و اجرایی خبر داد و گفت: مدیران مدارس تمام سعی خود را برای تکمیل کادر آموزشی و اجرایی به کار ببندند تا توان مدارس برای تربیت طلاب مضاعف گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha