پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه شیراز

حوزه/ امام جمعه شیراز با تصریح اینکه مقام کرم، بخشندگی و مردانگی از خاندان اهل بیت(ع) به ارث رسیده است، گفت: حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) نیز همین ویژگی بخشندگی را داشته است، اکنون ما در شیراز ادامه دهنده راه اهل بیت(ع) هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام عصر سه شنبه در همایش ضیافت همدلی که به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) در مسجد نصیرالملک شیراز برگزار شد، ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع)، اظهار کرد: امام حسن(ع)، کریم اهل بیت(ع) است، چراکه درب خانه حضرت همیشه بروی نیازمندان باز بود و چند بار هرچه داشت بخشیده و در برخی مواقع نصف کرده است.

وی در ادامه با تصریح اینکه مقام کرم، بخشندگی و مردانگی از خاندان اهل بیت(ع) به ارث رسیده است، اضافه کرد: حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) نیز همین ویژگی بخشندگی را داشته است؛ اکنون ما ادامه دهنده راه اهل بیت(ع) هستیم.

تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) خاطرنشان کرد: در بیش از یک سالی که از کرونا می گذرد، ایثارگری های مردم استان فارس را شاهد هستیم که بیش از ۲ و نیم میلیون بسته معیشتی در طول این مدت با کمک مردم بین اقشاری که از کرونا آسیب دیده اند، توزیع شده است.

وی عنوان کرد: حدود ۱۴۰ هزار بسته معیشتی نیز طی همین دو الی سه روز میان نیازمندان توزیع خواهد شد، همچنین مجموع کمک های بسیجیان و نیروهای مردمی هم از ۲۰ هزار بسته متجاوز خواهد شد، این ارثی بوده که از عشق به پیامبر(ص) برده شده است.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: اینکه یک نفر می ایستد و می گوید ۳۰۰۰ هزار نفر را خودم اطعام می کنم و یا ۴۰۰۰ بسته معیشتی توزیع می کند نشان از به ارث بردن بخشندگی از اهل بیت(ع) است.

وی گفت: امید داریم دولت کریم اهل بیت(ع) را سامان دهیم و مردم را به سوی امام زمان(عج) دعوت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام در پایان گفت: ولایت، تبعیت و تصدیق از جمله سه کاری هست که باید آن را انجام دهیم تا از یاران اهل بیت(ع) باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha