جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جهادی

حوزه / دبیر گروه جهادی سفیر مهربانی گفت: بسیاری از محرومیت ها ناشی از عدم اطلاع مردم از حق و حقوق خود است که با گفتمان سازی قابلیت حل آنها وجود دارد و جهادگران به امر گفتمان سازی و آگاه سازی مردم ورود کرده اند.

ابراهیم بهادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان با بیان اهمیت فرهنگ جهاد، گفت: جهاد از جمله مهم ترین اقدامات و حرکت های به وجود آماده از دل انقلاب اسلامی است که از ابتدای انقلاب اسلامی شکل گرفته و تاکنون نیز در عرصه های مختلف ادامه یافته است.

دبیر گروه جهادی سفیر مهربانی افزود: اکنون گروه های جهادی مختلفی از جمله گروه  سفیر مهربانی در مناطق مختلف و حوادث طبیعی و غیر طبیعی در کنار مردم حضور موثر دارند و مشغول خدمت رسانی و محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار استان هرمزگان هستند. بسیاری از محرومیت ها ناشی از عدم اطلاع مردم از حق و حقوق خود است که با گفتمان سازی قابلیت حل آنها وجود دارد و جهادگران به امر گفتمان سازی و آگاه سازی مردم نیز ورود کرده اند.

 بهادری خاطرنشان کرد: گروه جهادی سفیر مهربانی از زمان تشکیل تاکنون اقدامات بسیاری را در جهت کمک رسانی به مردم استان هرمزگان انجام داده است و در عرصه های مختلف استان مانند سیل جاسک حضور موثر داشته و به مردم منطقه خدمت رسانی کرده است. از جمله اقدامات گروه جهادی در ایام کرونا شرکت در رزمایش های کمک های مومنانه است که با کمک خیرین بسته های معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha