شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نماینده ولی فقیه در مازندران

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین لائینی توجه به آثار و تألیفات شهید مطهری را مانع از انحراف و لغزش انسان به ویژه جوانان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم تجلیل از مقام مشامخ معلم شهید استاد مطهری در مدرسه علمیه امام صادق(ع) کوتنا قائمشهر با تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع)، بر ضرورت الگو پذیری از سیره آن حضرت در جامعه امروز تأکید کرد.

وی با بیان این که باید سیره رفتاری آن امام همام در جامعه ما ترویج شود، افزود: از معلمان و اساتید فرهیخته که در حوزه‌های علمیه سراسر استان مازندران به کار مقدس معلمی مشغول هستند می‌خواهم کریم اهل بیت(ع) را الگو قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه با گرامیداشت هفته معلم به جایگاه استاد شهید مطهری اشاره کرد و با بیان این که این شخصیت بی نظیر الگویی ارزشمند برای جامعه ما است، خاطرنشان کرد: باید آثار و تألیفات این استاد شهید بیشتر در مراکز علمی به ویژه حوزه های علمیه مورد توجه قرار گیرد.

وی، اخلاص، تقوا، دینداری، روح انقلابی، انقلاب شناسی و امام شناسی را از جمله شاخصه ها و ویژگی های مهم شهید مطهری برشمرد و گفت: توجه به آثار و تألیفات شهید مطهری مانع از انحراف و لغزش انسان به ویژه جوانان خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که پوشیدن لباس روحانیت موجب محدودیت هایی برای ما خواهد شد، افزود: کسی که لباس روحانیت را بر تن می کند خیلی از کارها را نمی توانیم انجام دهیم به همین دلیل یا باید خود را از آن آزادی ها خلع و یا این که خودمان را از این لباس خلع کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha