جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام گهرگزی

حوزه/ حجت الاسلام گهرگزی با اشاره به این که کشور نیاز به عمارها دارد، تصریح کرد: مشارکت مردم در انتخابات و حضور در تمام صحنه ها سبب شده که ایران اسلامی قدرتمند شود و پشتوانه مردمی سایه جنگ را از کشور دور کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمان، حجت الاسلام علی اکبر گهرگزی، در هیئت مکتب الصادق(ع) حوزه علمیه کرمان با اشاره به اهمیت انتخابات، گفت: امید و انگیزه دادن به مردم از وظایف طلاب است.

وی با اشاره به روایتی از امام حسن مجتبی(ع) ادامه داد: هرکس میخواهد با عزت ترین مردم باشد تقوا را در زندگی رعایت کند

استاد حوزه ادامه داد: یکی از ضعف های بعضی از مردم این است که وابسته به دیگران هستند و خدا را در زندگی فراموش کرده اند.

حجت الاسلام گهرگزی در ادامه با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی، آن را از  وظایف طلاب دانست و اظهار کرد: نا امید کردن مردم به نظام و انقلاب هدف اصلی دشمنان داخلی و خارجی است.

وی با اشاره به این که کشور نیاز به عمارها دارد، تصریح کرد: مشارکت مردم در انتخابات و حضور در تمام صحنه ها سبب شده که ایران اسلامی قدرتمند شود و پشتوانه مردمی سایه جنگ را از کشور دور کرده است.

استاد حوزه با بیان این که جامعه نیاز به بصیرت دارد، گفت: حفظ انقلاب اسلامی با بصیرت امکان پذیر است و باید در این زمان مراقب انقلاب باشیم تا دشمنان نتوانند مسیر مردم را منحرف کنند.

حجت الاسلام گهرگزی تصحیح کرد: بصیرت یک بینش و درک صحیح از مسائل روز بوده و در مرحله اول باید خودمان بصیرت داشته باشیم و بعد به مردم انتقال دهیم.

وی در پایان با توجه به این که همیشه در هر زمان تابع رهبر معظم انقلاب باشیم، گفت: جلوتر و عقب بودن از امام جامعه کشور را به نابودی می کشاند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha