سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام میرعباس سالمیان مسئول گروه جهادی تبلیغی مرصاد

حوزه/ در ماه مبارک رمضان، گروه جهادی تبلیغی مرصاد با همکاری مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب در سطح شهرستان، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در فضای باز، مشغول اجرای برنامه های فرهنگی است.

حجت الاسلام میرعباس سالمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن تبریک بهار قرآن، بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان، گروه جهادی تبلیغی مرصاد با همکاری مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب در سطح شهرستان با اجرای برنامه های فرهنگی، به دنبال تلطیف روح و روان مردم و نسل جوان است.

 مسئول گروه جهادی تبلیغی مرصاد افزود: با توجه به عدم همکاری نهادهای اعزام کننده، حسب وظیفه ذاتی خود طبق سنوات گذشته به فعالیت تبلیغی در مناطق محروم شهرستان اسلام آباد غرب اعم از حاشیه شهر، خانه های مسکن مهر، ادارات دولتی و نهادهای انقلابی، بیمارستان و همچنین زندان و روستاها پرداخته ایم.

وی ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان، پیگیر اجرای برنامه های متنوع از قبیل سخنرانی، اجرای برنامه های شاد کودکان و نوجوانان و طرح مواسات و همدلی در حاشیه شهر و روستاهای اسلام آباد غرب هستیم.

 مسئول گروه جهادی تبلیغی مرصاد در پایان با اشاره به اینکه هیچگاه رسالت تبلیغ از عهده ما ساقط نمی شود، گفت: دشمنان با سوء استفاده از شیوع ویروس منحوس و به دنبال آن تعطیلی جلسات مذهبی و مساجد، به رغم مدیریت رها شده فضای مجازی، مسیر جدایی مردم و نسل جوان را از نظام اسلامی دنبال می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha