پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام فغانی حوزه علمیه قزوین

 حوزه / معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین گفت: انتخابات نماد اقتدار، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی در فضای بین المللی است.

حجت الاسلام عباس فغانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، گفت:  مردم هر رأیی که به داخل صندوق ها بیاندازند، تیری به قلب دشمنان است و آنها را مثل همیشه ناکام و ناامید می کند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: نظام‌اسلامی علیرغم همه مشکلات و موانع، خدمات و پیشرفت های چشمگیر و گسترده‌ای در زمینه های مختلف داشته است و نخبگان کشور این را باید برای مردم و به خصوص جوانان بازگو کنند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: هرکس که به دنبال ایران قدرتمند و با عزت است و به فرمایش مقام معظم رهبری به فکر تداوم امنیت پایدار ایران عزیز است، باید در انتخابات شرکت کند.

وی ادامه داد: دشمنان کوردل ایران بیکار ننشسته اند و تمام تلاش خود را به کار می برند تا مردم را نسبت به انتخابات دلسرد و ناامید کنند و به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند، اما مردم ما بار دیگر با مشارکت همگانی و حداکثری و انتخاب اصلح ثابت خواهند کرد که پای نظام و انقلاب و ارزش ها و آرمان های خود ایستاده اند و از این امتحان الهی هم سربلند بیرون خواهند آمد.

حجت الاسلام فغانی عنوان کرد: حضور مردم باعث می‌شود هرچه بهتر و بیشتر به اهداف والای انقلاب و الگوی پیشرفت اسلامی، ایرانی نزدیک‌تر شویم و این مشارکت مردم، پشتیبان محکمی برای رئیس‌جمهوری آینده برای پیشبرد امور نظام و خاری در چشم دشمنان است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین بیان کرد: انتخاب اصلح نیز باید دقت شود تا رئیس‌جمهوری جوان انقلابی و کارآمد انتخاب شود تا بتوانیم سریع‌تر به اهداف انقلاب برسیم و تمام مشکلات اقتصادی و فرهنگی با انتخاب اصلح قابل حل است.

وی اظهار کرد: مردم، روحانیت، طلاب و حوزه های علمیه  در کنار سایر اقشار و مسئولان با درک شرایط کشور و منطقه قطعا بسیار فعال و آگاهانه در این انتخابات مهم شرکت می‌کنند و بار دیگر عشق و ارادت قلبی خود را به آرمان‌های مقدس نظام، انقلاب اسلامی، شهیدان و ولایت‌فقیه نشان می‌دهند

 معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین گفت: انتخابات نماد اقتدار، پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی است، چرا که انتخابات همیشه در کشور ما مهم و حساس بوده است چون ایران به عنوان یکی از کشورهای قدرتمند در معادلات جهانی و بین‌المللی نقش دارد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha