جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عقیدتی سیاسی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمدرسول‌الله (ص) از اجرای بیش از ۲۰ عنوان برنامه مجازی و حضوری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در ناحیه شمال‌غرب شیراز خبر داد.

حجت الاسلام عباس حاجی‌پور در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: در آستانه گرامیداشت شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی، در سپاه و بسیج با ۲۰ عنوان برنامه به صورت حضوری و مجازی در سطح سپاه، ناحیه و حوزه‌های بسیج شمال غرب شیراز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در زمانی که اکثریت نخبگان و اندیشه‌ورزان در مقابل خباثت ضدفرهنگی رژیم طاغوت سکوت اختیار کرده بودند، این شهید مطهری بود که با قلم و بیان خویش در جامعه روشنگری داشت.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) شیراز گفت: سرکشی از پیشکسوتان و بازنشستگان مربی سپاه، برگزاری نمایشگاه کتاب آثار استاد شهید مطهری، تقدیر از مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی، برگزاری مسابقه کتابخوانی " آزادی انسان" از آثار شهید مطهری، تقدیر و تجلیل از معلمان بسیجی، برگزاری نشست‌ها و کرسی‌های آزاداندیشی، وبینار تخصصی راهکارهای اثربخشی در تربیت دینی و انقلابی از نگاه شهید مطهری، و انتشار و توزیع کتاب مکتب شهید سلیمانی، از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha