جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ بازماندگان

حوزه / شیخ حسین بازماندگان با اشاره به وعده های دولتمردان، گفت: شما قرار بود طی صد روز مشکلات اقتصادی کشور را حل کنید، پس چرا کاری نمی‌کنید؟، مردم در مضیقه اند.

شیخ حسین بازماندگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» گفت:  در ماه مبارک رمضان دعا خواهیم کرد مردم و مسؤلان چشم از وعده های دشمنان اسلام بردارند و با تکیه بر توانایی های داخلی به دنبال ارائه راه حل های مناسب برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم باشند. چشم امید داشتن به کشورهای بیگانه یک خوش خیالی است، زیرا آمریکا نشان داده که وعده های خود را محقق نخواهد کرد.

امام جمعه اهل سنت بندرپل افزود: خداوند متعال رزق و روزی مسلمانان را تامین خواهد کرد و تا زمانی که همواره به یاد خدا و از دستورات الهی پیروی کنیم و به وعده های الهی ایمان داشته باشیم، پیروز هستیم و با اتکا به فرامین مقام معظم رهبری می‌توانیم مشکلات داخلی را به راحتی برطرف کنیم، اما زمانی که اعتماد و ایمان ما به سمت کشور های بیگانه و کفار باشد وضعیت معیشتی بهبود پیدا نمی کند، لذا دولتمردان وعده های الهی را همواره سر لوحه کار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: زمانی که مقام اول اجرایی کشور عنوان می کند  که کشورداری بلد است و توانایی مملکت داری را دارد، بسیار خوب است، پس چرا مردم در مضیقه هستند  وبه این وضعیت سخت معیشتی گرفتار شده اند؛ اگر دولت می‌تواند چرا مشکلات مردم را حل نمی‌کند، شما قرار بود طی صد روز مشکلات اقتصادی کشور را حل کنید، پس چرا کاری نمی‌کنید؛ پیشنهاد بنده این است  از این روزهای پایانی دولت خود استفاده کنید و برخی مشکلات قابل حل را حل کنید؛ دیگر وعده ها برای مردم فایده ای ندارد.

بازماندگان اظهار کرد: امیدواریم  شاهد روی کار آمدن دولتی انقلابی، جوان و ولایت مدار باشیم، دولتی که اهل صداقت باشد. به دولتمردان توصیه میکنم مراقب افرادی که توان خرید ندارند باشند، این افراد نیز بندگان خداوند هستند و در مملکت اسلامی زندگی می کنند و شما نیز مسئول وضعیت موجود هستید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha