چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله سید مرتضی محمودی

حوزه/ امام جمعه ورامین گفت: دشمنی‌های آمریکا و اسرائیل علیه ملت ایران پایان پذیر نیست ، آنها از انقلاب اسلامی ضربه خورده اند ولی ان شاءالله با لطف الهی، مردم عزیز ما بر دشمنان پیروز خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ورامین، در پی اعلام وضعیت قرمز در ورامین و عدم اقامه نماز جمعه، آیت الله سید مرتضی محمودی، امروز جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه با انتشار مطالبی با عنوان پیام جمعه، آورده است: جمعه سوم ماه مبارک رمضان فرا رسید در حالی که همچنان نماز جمعه بخاطر وضعیت قرمز کرونایی تعطیل است.

امام جمعه ورامین با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه خودسازی و نزدیکی به خداوند متعال است و شب های قدر در این ماه از فضیلت خاصی برخوردار است، بیان کرد: روزه داران محترم با استفاده از فرصت با برکت شب‌های قدر با توبه و انابه به درگاه خداوند زمینه آمرزش و رحمت الهی را فراهم آورند.

وی با تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام علی(ع)، افزود: ملت ما افتخار می‌کند شیعه آن امام بزرگوار است، ولی باید همه توجه داشته باشند که باید در عمل و رفتار به ایشان اقتدا کنند.

آیت الله محمودی بیان کرد: روز کارگر را به کارگران زحمتکش تبریک عرض می‌کنم و در این راستا باید همه قدردان تلاش کارگران عزیز بوده تا کشور روزبه روز در جهت تولید و رونق اقتصادی موفق تر باشد.

امام جمعه ورامین عنوان کرد: یاد شهید عزیز آیت الله مطهری را گرامی می‌داریم و روز معلم را به معلمان محترم تبریک می گویم، معلم در سرنوشت انسان‌ها بسیار تأثیر گذار است و خوشا به حال معلمی که دانش آموزان را هدایت به خوبی‌ها می‌کند و باید معلمان به وظایف خویش به خوبی عامل باشند تا نسل خوبی پرورش یابد.

آیت الله محمودی افزود: دشمنی‌های آمریکا و اسرائیل علیه ملت ایران پایان پذیر نیست، آنها از انقلاب اسلامی ضربه خورده اند، ولی ان شاءالله با لطف الهی، مردم عزیز ما بر دشمنان پیروز خواهند بود و امیدواریم این انقلاب به قیام جهانی امام عصر (عج) متصل گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha