شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمدتقی سیفایی

حوزه/ مدیرکل ادیان، فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امام خمینی (ره)، انقلاب ملت ایران را انقلاب اسلامی نامید؛ نه انقلاب شیعی و یا انقلاب سنی و با این عمل وحدت مسلمانان را به رخ جهانیان کشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدتقی سیفایی، مدیرکل ادیان، فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی، امروز در نشست هم‌اندیشی علمای اهل تسنن خراسان شمالی که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب و نظام اسلامی در ماهیت و عمل به دنبال تقویت وحدت اسلامی است.

وی گفت: امام خمینی (ره)، انقلاب را انقلاب اسلامی نامید؛ نه انقلاب شیعی و یا انقلاب سنی و با این عمل وحدت مسلمانان را به رخ جهانیان کشید.

حجت‌الاسلام سیفایی با بیان اینکه نهاد تبلیغات اسلامی نیز در همین راستا حرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: امام راحل سازمان تبلیغات شیعی را معرفی و پایه‌گذاری نکرد؛ بلکه سازمان تبلیغات اسلامی را تأسیس کرد تا همه مذاهب اسلامی گرده‌ام آیند و در خدمت مردم برای رسیدن به سعادت اخروی باشند.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان همانند قدیم از مرزهای جغرافیایی وارد میدان نبرد نمی‌شوند؛ امروزه دشمن به‌وسیله شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اینترنتی روی روح و روان پسران و دختران ما را نشانه گرفته است و این مسئله خطری جدی است و باید بیش‌ازپیش بیدار و هوشیار باشیم.

حجت‌الاسلام سیفایی تأکید کرد: باید توجه داشت که اگر یک شیعه اعتقاداتش ضعیف شود، سنی نمی‌شود و بالعکس اگر یک سنی اعتقاداتش ضعیف شود، شیعه نمی‌شود، پس باید با هدایت مردم به‌سوی کلام رسول خدا و آگاهی آنان در خصوص جنگ فرهنگی و ابزارهای شیطانی دشمنان، آن‌ها را به سمت تعالی سوق دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha