چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شب قدر

حوزه/رئیس شورای هیئات‌ مذهبی کردستان گفت: در ماه رمضان امسال توانسته‌ایم با حمایت خوب خیرین و نیکوکاران و نیز برخی از نهادهای دولتی اقدام به پخت و توزیع ۲۵۰۰ پرس غذای گرم در مهدیه شهر سنندج بین نیازمندان نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، نورعلی خزاعی، رئیس شورای هیئات‌ مذهبی کردستا، امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: امسال با رایزنی های صورت گرفته با ستاد ملی مبارزه با کرونا و نیز وزارت بهداشت مقرر شد مراسم های شب قدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور برگزار شود. به همین منظور مراسم احیای شب‌های قدر امسال در حسینیه سنندج، مدرسه رستگاران و نیز جایگاه شهدای گمنام این شهر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هیئات‌ مذهبی استان کردستان ادامه داد: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته مراسم احیای شب قدر در ۲۵ نقطه کردستان با حضور مردم مومن و روزه دار این استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: امسال با توجه به وضعیت کرونا در سریش‌آباد از توابع شهرستان قروه مراسم احیای شب‌های قدر در محل یادمان شهدای این شهر برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هیئات‌ مذهبی استان کردستان گفت: خوشبختانه در ماه رمضان امسال توانسته‌ایم با حمایت خوب خیرین و نیکوکاران و نیز برخی از نهادهای دولتی اقدام به پخت و توزیع ۲۵۰۰ پرس غذای گرم در مهدیه شهر سنندج بین نیازمندان نماییم.

وی تصریح کرد: این برنامه خیرخواهانه با کمک کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و... در شهرستان های دهگلان، مریوان، سقز، بانه، کامیاران، سقز و بیجار نیز انجام شده است. از سوی دیگر به برکت این ماه مبارک ۳ نفر از خیرین استان کردستان مبلغ ۲۰ میلیون ریال را به حساب ۲۰ نفر از افراد نیازمند که قبلا شناسایی شده بودند، واریز نمودند.

رئیس شورای هیئات‌ مذهبی استان کردستان در پایان گفت: خوشبختانه علیرغم وضعیت نامساعد اقتصادی و نیز شیوع بیماری کرونا، خیرین کردستان امسال در بحث انجام اعمال خیرخواهانه بسیار کارنامه درخشانی از خود نشان دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha