جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
منصور فلاح

حوزه / یک سینماگر گفت: آنگونه که از اظهار نظر مردم متوجه شدم، سریال‌های مناسبتی امسال چندان مورد پسند مردم نبوده است.

اکبر منصور فلاح، کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرگزاری حوزه، با بیان اینکه از کارهای تولیدی رمضان امسال تعریف خوبی نمی‌شنود، اظهار کرد: من چندان بیننده سریال‌هایی که امسال روی آنتن رفته، نبوده‌ام، اما از اظهار نظر مردم می‌توانم بفهمم که آثار پخش شده چندان که باید باب میل آنها نبوده است.

 وی افزود: آفت اصلی و همیشگی تولیدات مناسبتی، تعجیلی است که در ساخت آنها به چشم می‌خورد، اما متعجبم چرا با وجود تمام تذکراتی که در ایران رابطه داده شده، هنوز اشکال‌ها وجود دارد.

 کارگردان سریال «برای آخرین بار در پاسخ به این سوال که آیا اعتقاد فیلمساز یا نویسنده، ضمانتی برای تولید یک اثر خوب مناسبتی است؟ چنین جواب داد: بارها پیش آمده که عوامل نسبت به موضوع دغدغه مند بوده‌اند، اما نتیجه کار خوب نشده، بنابراین نمی‌توان اظهار نظر قطعی دراین رابطه کرد.

منصور فلاح در پایان گفت: یک ویژگی مهمی که در آثاری که قرار است در ایام ماه مبارک یا دیگر مناسبت‌های مذهبی پخش شود این است که موضوعات مطرح در آن باید در جهت آموزه های دینی باشد. حال این اثر می‌خواهد یک کار خانوادگی باشد یا این که در قالب طنز مفاهیم مورد توجه باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha