جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام شعبانلی قزوین

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج از ثبت نام و پذیرش طلاب جدید تا بیستم خرداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی،امروز در دیدار با اساتید و طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین (علیه الاسلام) شهرستان آوج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تقدیر از تلاشهای معلمان و اساتید در مراکز آموزشی، دانشگاهی و حوزه های علمیه، گفت: جنس کار معلمی، خدایی و فعالیت و حرکت معلمان شامل تمامی مخلوفات و انسان ها بوده و جایگاهی بسی بزرگ در نزد پروردگار دارند.

پذیرش طلاب جدید تا ۲۰ خرداد  ادامه دارد

وی ادامه داد: مسئولیت فرهنگیان پرورش نسلی بالنده، آگاه و فرهیخته و نسلی است که بتواند ارزش های انقلاب اسلامی را به جهان مخابره کند و قشر فرهنگی باید یاریگر نظام بوده و در تحقق اهداف نظام در جامعه قدم بردارد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج تصریح کرد: نظام اسلامی اکنون در شرایط و زمان حساسی قرار گرفته است و دشمنان نظام اسلامی برای انحراف نسل جوان از طرق مختلف وارد عمل شده اند،  فرهنگیان باید با مطالعه و پژوهش، علم خود را به طور دائم به روز رسانی کنند و از این طریق از ورود توطئه های  دشمن جلوگیری کنند.

رحلت امام جمعه فقید آوج داغ بزرگی  برای همه مردم و شاگردان بود

وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام سید ضیا ءالدین هاشمی (امام جمعه و تولیت فقید مدرسه علمیه شهرستان آوج) گفت: رحلت این عالم ارزشمند در حقیقت داغ بزرگی برای مردم این شهر، شاگردان و طلاب بود.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج ادامه داد: تاسیس مدرسه علمیه برادران آوج از یادگاران امام جمعه فقید شهرستان بود و امروز طلاب و اساتید  باید راه و روش او را طی نمایند.

وی همچنین به ثبت نام طلاب جدید مدرسه علمیه شهرستان آوج پرداخت و بیان کرد: پذیرش طلاب جدید تا بیستم خرداد سال جاری ادامه دارد و داوطلبان می توانند در دو مقطه سیکل، دیپلم و دانشجویان کمتر از ۳۰ واحد، همه روز ه به واحد آموزشی مدرسه علمیه شهرستان آوج واقع در خیابان شهید مفتح  مراجعه و ثبت نام نمایند.

پذیرش طلاب جدید تا ۲۰ خرداد  ادامه دارد

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha