جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان کامیاران گفت: در مباحث دیپلماسی به گونه ای موضع بگیریم و سخن بگوییم که دشمن فرصت سوءاستفاده را نداشته باشد.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: اقتدار و عزت کنونی جمهوری اسلامی معلول حضور مجاهدان در میدان های سرنوشت ساز انقلاب است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان کامیاران ادامه داد: روزگاری دشمن با انواع تهدیدات به دنبال این بود که نظام اسلامی را منزوی کند، ولی اکنون اقتدار دفاعی و موشکی ایران این ابتکار عمل را از دشمنان گرفته است. به گفته شهید حاج قاسم سلیمانی ما امروز در موقعیتی هستیم که نمی‌توان ما را حتی با سال گذشته مقایسه کرد و توانمندی موشکی ما آمریکا را وادار به عقب‌نشینی کرده است.

وی ادامه داد: اکنون در زمانه ای زندگی می کنیم که باید صبحت های ما از روی منطق و اصول باشد تا علیه خود ما استفاده نشود. بنابراین باید در مباحث دیپلماسی به گونه ای موضع بگیریم و سخن بگوییم که دشمن فرصت سوءاستفاده را نداشته باشد.

حجت الاسلام حسینی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه بسیار بالایی به مسئله تولید و اقتصاد کشور دارند، بنابراین شایسته است موانع تولید در کشور شناسایی و برطرف شود.

وی در ادامه با اشاره به نقش سپاه و دیگر نیروهای مسلح کشور در حفظ امنیت در برابر جریان های ضدانقلاب، تاکید کرد: سپاه پاسداران در طول عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به عینه نشان داده که همیشه در میدان های جهادی حضوری ماندگار و تاریخی داشته است و همه ما از این خدمات و ایثارگری ها باخبر هستیم.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان کامیاران گفت: یکی از افتخارات سپاه پاسداران این است که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هیچ گونه لغزشی نداشته و همواره در مسیر ولایت، انقلاب و اعتلای  کشور حرکت کرده است.

حجت الاسلام حسینی در پایان  خاطرنشان کرد: علت عملکرد مثبت سپاه را باید روحیه انقلابی و معنوی نیروهای آن دانست تا جایی که بارها به حاج قاسم به خاطر مقبولیت و محبوبیت پیشنهاد حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری را دادند اما ایشان اعلام می‌کردند تمایل دارند که سرباز ولایت باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha