جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 956459
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
سلیمانی

حوزه / در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان در شبستان آیت الله عاملی آرانی(ره) حرم هلال بن علی (ع) آران و بیدگل، اساتید حوزه تجلیل شدند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین  منصور فرجی مدیر حوزه علمیه کاشان امروز در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری حضرت علی بن ابیطالب (ع) و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، اظهار داشت: آثار شهید مطهری با محوریت قرآن و اهل بیت (ع) و بهره مندی حوزه های علمیه و جامعه دینی شکل گرفته است.

وی، آثار شهید مطهری را زیربنای فکری و اندیشه انقلاب اسلامی ایران دانست و ادامه داد: اگر بخواهیم انقلاب اسلامی ایران را قوی تر و جدی تر در برابر بحران ها با موفقیت بیشتری جلو ببریم چاره ای جز استفاده از آثار و برنامه های شهیدان مطهری، بهشتی و باهنر نداریم.

مدیر حوزه علمیه کاشان، نوشته ها و کتابهای شهید مطهری را سرمایه های ارزشمند و بی نظیر دانست و گفت: برای داشتن مطهری های بیشتر در جهت خدمت به مردم و جامعه دینی باید اندیشه شهید مطهری را محوریت و زیربنای حوزه های علمیه قرار دهیم.

وی افزود: گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری نقشه راه آن را ترسیم فرموده اند، موجب درخشش بیشتر انقلاب اسلامی ایران در عرصه جهانی خواهد شد.

در این مراسم از اساتید حوزه تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha