شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
چهارمین مرحله طرح مطالعاتی حدیث‌خوانی اصول کافی

حوزه/ مدیر کل امور تربیتی جامعة الزهرا علیهاالسلام از برگزاری چهارمین مرحله طرح مطالعاتی حدیث‌خوانی کتاب شریف اصول کافی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیده زهرا حسینی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: اداره قرآن و حدیث جامعة الزهرا علیهاالسلام با هدف آشناسازی بانوان طلبه با متون حدیثی و ایجاد انس و الفت با کلام ائمه اطهارعلیهم‌السلام، دوره جدید طرح مطالعاتی «حدیث خوانی کتاب شریف اصول کافی» را اجرا می‌کند.

مدیر کل امور تربیتی جامعة الزهرا علیهاالسلام با اشاره به آغاز مرحله چهارم این طرح، عنوان کرد: چهارمین مرحله این طرح به اصول کافی، جلد اول، کتاب فضل العلم اختصاص دارد.

حسینی افزود: بانوان طلبه می‌توانند فایل سؤالات هر مرحله را از سایت و کانال های جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها دریافت و  پاسخنامه‌های خود را  به پست الکترونیک ذکر شده در دفترچه ارسال کنند.

وی، مهلت تحویل پاسخنامه مرحله چهارم را تا ۳۱ اردیبهشت عنوان کرد و یادآور شد: علاقه‌مندانی که از مراحل  قبل باز مانده‌اند، می‌توانند هر چهار پاسخنامه را تا تاریخ مذکور تحویل دهند؛ همچنین جهت دسترسی منسجم به سوالات و اخبار این طرح مطالعاتی در پیام رسان ایتا  عضو کانال به لینک  https://eitaa.com/jz_osulekafi شوند و جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۱۱۲۴۳۶ تماس بگیرند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha