چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ مصاحبه با حجت السلام والمسلمین سجودی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سجودی گفت: هم اکنون در جامعة الزهرا بیش از ۶۰۰ استاد مشغول به تدریس در سطوح مختلف می باشند که دو سوم آنها را خواهران تشکیل می دهند اما جهت اهداف به سمت بکارگیری هرچه بیشتر اساتید خواهر می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی سجودی در همایش گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از اساتید جامعة الزهرا سلام الله علیها ضمن تسلیت سالروز شهادت امیرالمؤمنین علیه السلام به ارائه گزارشی از فعالیت های معاونت آموزش جامعة الزهرا پرداخت و گفت: در اسفندماه ۱۳۹۸ که ما با ویروس کرونا مواجه شدیم و ستاد کرونا تشکیل شد مدرسه علمیه جامعة الزهرا سلام الله علیها به تبعِ برنامه های ستاد مقابله با کرونا، برنامه های خود را تنظیم و آغاز کرد.

معاون آموزشی تربیتی جامعة الزهرا علیهاالسلام گفت: ستاد آموزش از راه دور با  درایت و مدیریت مدیر وقت حجت الاسلام والمسلمین مدنی تشکیل شد.

وی بیان داشت: ستاد آموزش از راه دور مجموعه برنامه های آموزشی را که در دوران کرونا به عهده دارد هم اکنون مشغول به برنامه ریزی و فعالیت درمورد آنها می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سجودی گفت: رویکرد مجموعه مدیریتی جامعه الزهرا علیهاالسلام در جهت بهره گیری هرچه بیشتر از بانوان متخصص در زمینه های لازم است.

وی تصریح کرد: هم اکنون در جامعة الزهرا بیش از ۶۰۰ استاد مشغول به تدریس در سطوح مختلف می باشند که دو سوم آنها را خواهران تشکیل می دهند اما جهت اهداف به سمت بکارگیری هرچه بیشتر اساتید خواهر می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha